بودجه قرآنی قزوین مطلوب است
کد خبر: 3822649
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۶
مدیرکل ارشاد قزوین:

بودجه قرآنی قزوین مطلوب است

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان قزوین در خصوص وضعیت بودجه قرآنی استان قزوین در سال ۹۸ اعلام کرد: بودجه قرآنی استان خوب است و ما نیز توجه خاصی به مباحث قرآنی داریم.

بودجه قرآنی استان قزوین در سال 98 خوب است

حجت‌الاسلام سیدمهدی حسینی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان قزوین، در گفت‌وگو با ایکنا از قزوین، در خصوص وضعیت بودجه قرآنی استان قزوین در سال 98 اعلام کرد: بودجه قرآنی استان خوب است و ما نیز توجه خاصی به مباحث قرآنی داریم، البته بعضی از مؤسسات عملکرد خوبی نداشتند و موردپسند ما نبوده است.

این مسئول با بیان اینکه از روزی که به‌عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان انتخاب شدم برخی از مؤسسات لطف کرده و پای‌کار آمدند، یادآور شد: ملاک ارزیابی فعالیت‌های مؤسسات قرآنی همان موارد قبلی است و کارشناسان ما آن‌ها را مورد بررسی قرار داده‌اند و بر این اساس ارزیابی می‌کنند.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه استان قزوین یک استان مذهبی است سعی می‌کنیم نسبت به دیگر استان‌ها بودجه و اعتباری در شأن استان برای مباحث قرآنی داشته باشیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان قزوین تأکید کرد: می‌خواستیم نمایشگاه قرآن قزوین را در ماه رمضان برگزار کنیم که به دلیل تداخل با نمایشگاه قرآن تهران این امر میسر نشد و احتمال دارد این نمایشگاه آبان ماه در قزوین برگزار شود.

وی اضافه کرد: بااین‌حال در بیست‌و‌هفتمین نمایشگاه سراسری قرآن تهران، استان قزوین توانست بعد از گذشت 27 دوره از برگزاری این نمایشگاه در حوزه خوشنویسی و کتابت قرآن توسط اساتید استان حائز رتبه شود.

حجت‌الاسلام حسینی در پایان با اشاره به اینکه استان قزوین قاریان و فعالان بسیاری در رشته‌های مختلف قرآنی دارد، خاطرنشان کرد: علاوه بر مسئولیتم به‌عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان قزوین وظیفه شرعی و اخلاقی خود می‌دانم که شب و روز در راستای توسعه قرآنی فعالیت کنیم تا خروجی کار مطلوب باشد.

انتهای پیام

captcha