ورود خدام حرم حضرت معصومه(س) به خوزستان/ اعلام برنامه‌های روز دختر
کد خبر: 3823725
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۳

ورود خدام حرم حضرت معصومه(س) به خوزستان/ اعلام برنامه‌های روز دختر

گروه اجتماعی ــ خدام حرم مطهر حضرت معصومه (س) امروز، ۱۱ تیرماه در آستانه سالروز میلاد آن حضرت به منظور شرکت در جشن‌ها و برنامه‌های نکوداشت این روز وارد اهواز شدند.

ورود خدام حرم حضرت معصومه(س) به خوزستان/اعلام برنامه‌های روز دختر(آمـــــــــاده)

سیداحمد پورفرجی، مدیرعامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) خوزستان، در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، گفت: صبح امروز، سه‌شنبه، 11 تیرماه 4 نفر از خدام حرم مطهر حضرت معصومه(س) در آستانه سالروز میلاد آن حضرت به منظور شرکت در جشن‌ها و برنامه‌های نکوداشت این روز وارد اهواز شدند.

وی گفت: حضور در گلزار شهدای اهواز، دیدار با دو خانواده شهید دفاع مقدس و مدافع حرم، برنامه‌های روز اول سفر این خدام به اهواز است. پس از آن خدام حرم حضرت معصومه(س) به منظور شرکت در جشن‌های روز دختر عازم رامشیر خواهند شد.

پورفرجی ادامه داد: ساعت 9:30 فردا، چهارشنبه، 12 تیرماه جشن محوری روز دختر در حسینیه عاشقان ثارالله(ع) اهواز با حضور این خدام برگزار می‌شود که از همه بانوان و دختران برای شرکت در این جشن دعوت می‌کنیم.

مدیرعامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) خوزستان گفت: بعدازظهر چهارشنبه خدام عازم دزفول شده و در جشن سالروز میلاد حضرت معصومه(س) در بقعه سبزقبای این شهرستان حضور می‌یابند. پنج‌شنبه، 13 تیر برنامه بازدید از مناطق سیل‌زده و دیدار با سیل‌زدگان حمیدیه و سوسنگرد برای خدام پیش‌بینی شده است.

وی افزود: جمعه، 14 تیرماه نیز خدام در شهرستان امیدیه حضور می‌یابند. سخنرانی در مراسم نماز جمعه، دیدار با خانواده شهدا و حضور در جشن روز دختر در مسجد جامع امیدیه برنامه‌های خدام در این شهرستان است. 

به گفته پورفرچی شنبه 15 تیرماه خدام حرم مطهر حضرت معصومه(س) عازم شهرستان شوش شده و با سیل‌زدگان این شهرستان دیدار می‌کنند. دیدار با خانواده شهید و همچنین حضور در جشن میلاد حضرت معصومه(س) در بقعه دانیال نبی(ع) نیز از برنامه‌های خدام در شوش است.

مدیرعامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) خوزستان نیز گفت: یکشنبه، 16 تیر آخرین روز حضور خدام در استان است. خدام در این روز به شهرستان کارون رفته، با خانواده‌های شهدا در این شهرستان دیدار و در جشن‌های مردمی دهه کرامت این شهرستان شرکت می‌کنند.

انتهای پیام

captcha