برگزاری یادواره ۲۱۰ شهید ارتش کهگیلویه و بویراحمد در گچساران
کد خبر: 3824764
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۴

برگزاری یادواره ۲۱۰ شهید ارتش کهگیلویه و بویراحمد در گچساران

گروه فرهنگی ــ فرماندهی تیپ ۳۷ زرهی نزاجا استان فارس گفت: دومین یادواره ۲۱۰ شهید ارتش جمهوری اسلامی در استان کهگیلویه و بویراحمد همزمان با هفته دفاع مقدس در گچساران برگزار می‌شود.

برگزاری یادواره 210 شهید ارتش کهگیلویه و بویراحمد در گچساران

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد، امیر سرتیپ مهدی احمدی‌افشار، فرماندهی تیپ 37 زرهی نزاجا استان فارس روز گذشته، 14 تیرماه در نشست هماهنگی یادواره شهدای ارتش استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه این استان از استان‌های ولایتمدار کشور است، اظهار کرد: رزمندگان کهگیلویه و بویراحمد حضور مستمر و پر‌رنگی در جنگ هشت ساله دفاع مقدس داشتند و حماسه‌های زیادی را ثبت و ضبط کردند‌.
وی افزود: تیپ سرافراز 37 زرهی در جنگ هشت سال دفاع مقدس این افتخار را دارد که 750 شهید، 700 جانباز و یک هزار و 100 آزاده را تقدیم انقلاب کرده و حضور مداوم در عملیات‌های غرورآفرین داشته است‌.
فرماندهی تیپ 37 زرهی نزاجا استان فارس با بیان اینکه با توجه به نبود یگان ارتش در استان کهگیلویه و بویراحمد، تیپ زرهی 37 شیراز به‌عنوان متولی و هماهنگ‌کننده دیدار با خانواده شهدای ارتش است، بیان کرد: برای دومین بار برگزاری یادواره 210 شهید گرانقدر ارتش جمهوری اسلامی ایران استان کهگیلویه و بویراحمد در دستور کار است که این برنامه هفته دفاع مقدس به میزبانی شهرستان گچساران برگزار می‌شود‌.
امیر احمدی‌افشار با اشاره به اهداف این یادواره، تصریح کرد: جمع‌آوری و تحلیل، بازکاوی و بازشناسی ایثارگری‌ها، رشادت‌های شهدای گرانقدر استان کهگیلویه و بویراحمد، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای گرانقدر و ارائه الگوی عملی و رفتاری از آرمان خط مشی شهدا و استفاده از ابزارهای نوین رسانه‌ای، هنری و الکترونیکی جهت ابلاغ پیام شهیدان والامقام به مخاطبان خصوصا نسل جوان از اهداف این یادواره است‌.
وی ادامه داد: تیپ 37 زرهی نیروی زمینی ارتش علاوه بر وظیفه محوله در اجرای هر چه بهتر و باشکوه برگزار شدن این یادواره از مسئولان لشکری و کشوری و خانواده معظم شهدا دعوت می‌کند‌.
فرماندهی تیپ 37 زرهی نزاجا استان فارس خواستار همکاری همه سازمان‌ها و نهادهای ذی‌ربط استان در بهتر برگزار شدن این یادواره شد و اضافه کرد: سپاه فتح، استانداری، بنیاد شهید و امور ایثارگران، ستاد کنگره شهدا، فرماندهی انتظامی استان، فرمانداری و بنیاد شهید گچساران، شرکت نفت، شهرداری‌‌ها، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و صدا و سیما و رسانه‌ها در جهت برگزاری هر چه بهتر و باشکوه‌تر برگزار شدن این یادواره همکاری و مشارکت داشته باشند.
انتهای پیام

captcha