کمک بیش از یک میلیارد تومانی مسلمانان تانزانیا به سیل‌زدگان
کد خبر: 3825675
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۲

کمک بیش از یک میلیارد تومانی مسلمانان تانزانیا به سیل‌زدگان

گروه اجتماعی ــ معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم گفت: یکی از طلاب جامعةالمصطفی(ص) فیش کمک ۱ میلیارد و ۲۸۵ میلیون تومانی شیعیان کشور تانزانیا به سیل‌زدگان ایران را تحویل جمعیت هلال احمر استان قم داد.

کمک بیش از یک میلیارد تومانی مسلمانان تانزانیا به سیل‌زدگانبه گزارش ایکنا از قم، به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر قم، امیرحسین علیمردانی، معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم اظهار کرد: با وقوع سیل اخیر در ایران، سیل مهربانی و تکریم آسیب‌دیدگان که در داخل و خارج از کشور آغاز شده همچنان ادامه دارد.

وی افزود: در این راستا جمعی از اتباع سایر کشور‌ها نیز بر اساس وظیفه انسانی خود اقدام به همیاری هموطنان ما در سیل کردند که بر این اساس، دومین فیش واریزی کمک میلیاردی مسلمانان تانزانیا تحویل جمعیت هلال احمر شد.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم گفت: فیش کمک 12 میلیارد و 850 میلیون ریالی شیعیان دارالسلام کشور تانزانیا به آسیب‌دیدگان از سیل‌های اخیر ایران که به حساب جمعیت هلال احمر واریز شده بود از سوی طلبه فعال جامعةالمصطفی(ص) العالمیه تحویل قم شد.

وی بیان کرد: پیش از این نیز، کمک‌های مردم ملسمان تانزانیا در قالب فیش کمک به ارزش 9 میلیارد و 157 میلیون و 500 هزار ریال به هلال احمر استان قم تحویل شده بود.

انتهای پیام

captcha