افتتاح ۶ پروژه فرهنگی کشور در هفته دفاع مقدس
کد خبر: 3825761
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۶

افتتاح ۶ پروژه فرهنگی کشور در هفته دفاع مقدس

گروه اجتماعی ــ معاون بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از افتتاح شش پروژه فرهنگی در استان‌های کشور طی هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: تا پایان امسال ۲۲ مرکز دفاع مقدس تکمیل خواهد شد.

افتتاح 6 پروژه فرهنگی کشور در هفته دفاع مقدس

به گزارش ایکنا از سمنان، محمد قاسم ناظر‌، معاون بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور امروز، 18 تیر در جمع خبرنگاران سمنانی با بیان اینکه مراکز فرهنگی دفاع مقدس نقش مهمی در یادآوری رشادتها، دلیریها و حماسهآفرینان رزمندگان اسلام برای نسل امروز که دوران جنگ را درک نکردند، دارد، اظهار کرد: شش پروژه فرهنگی که قرار بود سال گذشته افتتاح شود امسال طی هفته دفاع مقدس در تعدادی از استانها افتتاح میشود.

وی ادامه داد: تکمیل و بهرهبرداری از ۲۲ مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس برای امسال برنامهریزیشده که هدف از ساخت و تجهیز این مراکز، انتقال فرهنگ ایثار، جانبازی، گذشت و فداکاری است که این مهم برای همه استانهای کشور در دست ساخت قرار دارد.

ناظر با بیان اینکه پیشبینی اتمام پروژههای عمرانی دفاع مقدس پایان سال ۱۴۰۰ است، یادآور شد: پیشرفت کار پروژههای عمرانی دفاع مقدس در برخی استانها بسیار مطلوب گزارش میشود و طبق برآوردها امسال و سال آتی پایان این پروژهها خواهد بود.

به گفته وی، مراکز فرهنگی دفاع مقدس تاکنون در ۱۰ استان ساختهشده که فاز نخست این مجموعه در سمنان همزمان با سایر استانهای دیگر افتتاح شد و پروژه عمرانی مراکز فرهنگی دفاع مقدس در استانهای کرمان، خوزستان، همدان و کرمانشاه نیز آماده بهرهبرداری است که امیدواریم این طرحها بتواند به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت منتهی شود.

انتهای پیام

captcha