«بیدهای بی‌‌مجنون» در شیراز رونمایی می‌شود
کد خبر: 3825847
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۱

«بیدهای بی‌‌مجنون» در شیراز رونمایی می‌شود

گروه فرهنگی ــ دو كتاب «بیدهای بی‌مجنون» و «رعشه بر دریا» اثر حجت‌الاسلام محمدحسین انصاری‌نژاد در شیراز رونمایی می‌شوند.

به گزارش ایكنا از فارس، آیین رونمایی از دو اثر حجت‌الاسلام محمدحسین انصاری‌نژاد، یكی از شاعران برجسته فارس با حضور شاعران و منتقدان ادبی کشوری و استانی در سالن کتابدار اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی فارس برگزار می‌شود.

این برنامه روز پنج‌شنبه، 20 تیرماه با حضور شاعران و منتقدان برجسته استان و کشور برگزار می‌شود كه در آن از دو کتاب «بیدهای بی‌مجنون» و «رعشه بر دریا» رونمایی شده و كتاب «دل نخواهی» این شاعر هم نقد و بررسی خواهد شد.

مصطفی محدثی خراسانی، شاعر ادبیات آیینی مهمان ویژه این برنامه خواهد بود که همراه با محمد مرادی، استاد ادبیات فارسی دانشگاه شیراز این سه اثر را نقد و بررسی خواهند کرد.

این برنامه با همکاری اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی، اداره‌کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس، سازمان بسیج هنرمندان فارس و معاونت اجتماعی ـ فرهنگی دانشگاه شیراز برگزار می‌شود.

«رعشه بر دریا» پژوهشی در شعر به همراه گزیده از اشعار «واعظ قزوینی» است که به کوشش حجت‌الاسلام انصاری‌نژاد گردآوری شده است؛ همچنین «بیدهای بی‌مجنون» نیز مجموعه شعری شامل جدیدترین اشعار این روحانی شاعر است که توسط انتشارات شهرستان ادب منتشر شده است.
انتهای پیام

captcha