تألیف دانشنامه و دایرةالمعارف دفاع مقدس در سمنان
کد خبر: 3825980
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۷

تألیف دانشنامه و دایرةالمعارف دفاع مقدس در سمنان

گروه اجتماعی ــ رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با بیان اینکه دانشنامه و دایرةالمعارف دفاع مقدس استان سمنان تألیف می‌شود، افزود: تکمیل این اثر فاخر تا سال ۱۴۰۴ برنامه‌ریزی شده است.

تالیف دانشنامه و دایره‌المعارف دفاع مقدس سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، بهمن کارگر، رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور، صبح امروز، 19 تیر در دیدار با استاندار سمنان با بیان اینکه دانشنامه و دایرةالمعارف دفاع مقدس استان سمنان در حال تألیف است، گفت: این دایرةالمعارف اثری فاخر است که به سه هزار شهید استان سمنان می‌پردازد و امیدواریم بتواند در راستای شناساندن شهدای گرانقدر دفاع مقدس گامی مؤثر باشد.

به گفته وی، باغ‌موزه و مراکز فرهنگی دفاع مقدس، می‌توانند در زمینه انتقال ارزش‌های دفاع مقدس از بسیاری از اقدامات همچون، فیلم، کتاب، نماهنگ و … موثر‌تر واقع شوند که در این راستا امسال تا پایان سال، ۱۰ باغ‌موزه در کشور افتتاح خواهد شد  که با این تعداد، ۲۵ موزه دفاع مقدس در سراسر کشور افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی ادامه داد: این دایرةالمعارف می‌تواند برای بازگو کردن و ثبت افتخارات، ایثار واز خود گذشتگی‌های رزمندگان استان سمنان در دوران دفاع مقدس، بسیار تاثیر گذار باشد زیرا تلاش‌های زیادی برای باغ‌موزه دفاع مقدس استان سمنان صورت گرفته و امید واریم این مجموعه تا پایان سال جاری به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام

 

captcha