تشریح برنامه‌های هفته حج در فارس/ ۲۳ کاروان راهی سرزمین نور می‌شوند
کد خبر: 3826597
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۱

تشریح برنامه‌های هفته حج در فارس/ ۲۳ کاروان راهی سرزمین نور می‌شوند

گروه اجتماعی ــ مدیر حج و زیارت فارس در تشریح برنامه‌های هفته حج از برپایی محافل انس با قرآن، دیدار با خانواده‌ها، میثاق با حضرت شاهچراغ(ع) خبر داد.

علیرضا زینلی، مدیر حج و زیارت فارس در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، ضمن گرامیداشت فرا رسیدن هفته حج و دهه كرامت گفت: به‌مناسبت فرا رسیدن هفته حج نیز برنامه‌های متنوعی در استان فارس اجرا می‌شود.

وی اظهار كرد: یكی از این برنامه‌ها برپایی ایستگاه صلواتی است كه همزمان با آغاز هفته حج در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برپا شد.

زینلی گفت:‌ میثاق با حضرت شاهچراغ(ع)، دیدار با خانواده شهدای كاروان‌ها، دیدار با خانواده ایثارگران و جانبازان كاروان‌ها، محفل انس با قرآن در حرم مطهر شاهچراغ(ع) خواهد بود.

مدیر سازمان حج و زیارت فارس در بخش دیگری از سخنان خود گفت: به یاری خدا اولین كاروان استان فارس از اول مردادماه راهی سرزمین نور می‌شوند.
وی از اعزام 3 هزار و 300 نفر از زائران این استان در قالب 23 كاروان به سرزمین وحی خبر داد و افزود:‌ این اعزام‌ها تا 6 مردادماه امسال ادامه خواهند داشت.

زینلی بیان كرد: همچنین همایش‌های حج و دوره‌های آموزشی نیز برای زائران بیت‌الله‌الحرام برگزار شده است كه به یاری خدا كاروان‌های زائران استان فارس با عنوان «همراه با شهدا؛ حرم تا حرم» راهی سرزمین نور خواهند شد.
انتهای پیام

captcha