ایجاد سامانه‌ توزیع کالا بین سیل‌زدگان لرستان
کد خبر: 3826685
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۷

ایجاد سامانه‌ توزیع کالا بین سیل‌زدگان لرستان

گروه اجتماعی ــ استاندار لرستان از ایجاد سامانه‌ برای توزیع کالاها خبر داد و افزود: این سامانه به‌گونه‌ای است که هیچ‌کس نمی‌تواند دو بار از این بسته‌ها از نهادهای مختلف تحویل بگیرد، البته اطلاعاتی از توزیع کالا بین سیل‌زدگان از طرف خیرین نداریم‌.

لبه گزارش ایکنا از لرستان، سیدموسی خادمی، استاندار لرستان امروز شنبه، بیست و دوم تیر در همایش توزیع کالاهای اساسی طرح «مهرانه» بین سیل‌زدگان لرستان با اشاره به فعالیت‌های جمعیتهلال‌احمر در قبل و حین سیل، افزود: بیشتر کارهای بزرگ این مجموعه در آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی، امداد و نجات، ایجاد کمپ و توزیع چادر و اقلام ضروری در بیشتر شهرهای استان و مناطق سیل‌زده توزیع چادر به‌خوبی دیده شد که جای تقدیر و تشکر دارد‌.
وی با بیان این‌که سختی‌های کار را تا حدودی پشت سر گذاشته‌ایم، گفت: امروز فاز جدیدی از نوع فعالیت‌های هلال احمر در کمک‌رسانی به مردم سیل‌زده شروع شده است‌.
خادمی اضافه کرد: حدود ۱۰ هزار بسته کالاهای اساسی لوازم منزل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) به مردم سیل‌زده استان اختصاص داده و تاکنون پنج هزار بسته آن به مردم تحویل داده شده که تا حدود زیادی مشکلات اولیه را حل می‌کند‌.
استاندار لرستان از ایجاد سامانه‌ برای توزیع کالاها خبر داد و افزود: این سامانه به‌گونه‌ای است که هیچ‌کس نمی‌تواند دو بار از این بسته‌ها از نهادهای مختلف تحویل بگیرد. البته اطلاعاتی از توزیع کالا بین سیل‌زدگان از طرف خیرین نداریم‌.
وی اظهار کرد: در توزیع امتیازات و یا کالاها امکان خطا وجود دارد و ممکن است توزیع این امتیازات بین اشخاصی باشد که آسیبی از سیل به آن‌ها نرسیده و یا به سیل‌زده‌ای که آسیب‌دیده کمک‎رسانی نشود که خیلی از خطای اولی بدتر است و باید تلاش کرد که این اتفاق نیفتد‌.
استاندار لرستان با بیان این‌که هیچ توزیعی خارج از سامانه نخواهیم داشت، تصریح کرد: کسانی‌ به نظر ما و کمیته‌ای که تشکیل خواهد شد مستحق کمک هستند اما در مصوبات دولت و یا مقررات داخلی دیده نشده‌اند پس از تمام شدن اصلی‌ها تلاش خواهیم کرد که موارد خاص این‌چنین نیز حل شود.

انتهای پیام

captcha