راه‌اندازی فرقه‌های ضاله؛ ابزار دشمن جهت تضعیف نظام جمهوری اسلامی
کد خبر: 3826732
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۹

راه‌اندازی فرقه‌های ضاله؛ ابزار دشمن جهت تضعیف نظام جمهوری اسلامی

گروه اجتماعی ـ امام جمعه خفر با بیان اینكه فرق ضاله مخل امنیت كشور هستند، گفت: یكی از ابزارهای دشمنان این مرز و بوم جهت مقابله و تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و بدبین كردن جوانان این مرز و بوم با نظام و دین، راه‌اندازی فرقه‌های ضاله است.

به گزارش ایكنا از فارس، همزمان با دهه پر برکت کرامت، جلسه آگاه‌سازی با موضوع شناخت فرقه‌های نوظهور و مقابله با این فرق با سخنرانی حجت‌الاسلام محسن روحانی، امام جمعه شهر خفر امروز، 22 تیرماه در مسجد امام حسن مجتبی(ع) تیپ37 زرهی برگزار شد.
در این جلسه که با حضور تمامی کارکنان پایور تیپ برگزار شد، حجت‌الاسلام شهباز فضلی، رئیس عقیدتی ـ سیاسی تیپ 37 زرهی با گرامیداشت ایام دهه کرامت در خصوص ضرورت شناخت آگاهی نسبت به فعالیت‌ها فرق نوظهور در کشورمان مطالبی را بیان كرد.
حجت‌الاسلام روحانی، امام جمعه شهر خفر در این جلسه گفت: ادیان از سوی خداوند نازل می‌شود و فرقی بین اصول ادیان الهی نیست ولی ممکن است از لحاظ درجات با هم تفاوت داشته باشند.
وی افزود: دین منشأ الهی دارد و مذاهب برگرفته از ادیان الهی است لکن فرقه جریانی است که توسط افراد و گروه‌هایی با اهداف خاص و مشخص به وجود می‌آیند و تشکیلاتی و ساختگی هستند.
روحانی اظهار كرد: فرقه‌ها جریاناتی هستند که مخل امنیت کشور هستند و یكی از ابزارهای دشمنان این مرز و بوم جهت مقابله و تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و بدبین كردن جوانان این مرز و بوم با نظام اسلامی و دین مبین اسلام راه‌اندازی فرقه‌های ضاله است.
امام جمعه خفر در پایان با بیان اتحاد و همدلی و وحدت میان شیعیان و اهل سنت بر آگاهی و شناخت اهداف و مقاصد فرقه‌های ضاله تاکید كرد.
انتهای پیام

captcha