نتیجه فرهنگ دفاعی و وحدت كلمه، پیروزی انقلاب بود
کد خبر: 3827045
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۸

نتیجه فرهنگ دفاعی و وحدت كلمه، پیروزی انقلاب بود

گروه اجتماعی ــ جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس كشور با بیان اینكه ارمغان بزرگ مجاهدت بزرگان تشیع، علما و مردم پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بوده است، گفت: نتیجه فرهنگ دفاعی و وحدت کلمه پیروزی انقلاب با عنایت خداوند بود.

به گزارش ایكنا از فارس، امیر سرتیپ فهمیده قاسم‌زاده، جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور امروز، 23 تیر در مراسم تودیع و معارفه مدیركل سابق و جدید بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس گفت: ارمغان بزرگ مجاهدت همه بزرگان تشیع، علما و مردم پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بوده است.

وی افزود: با پیروزی انقلاب دشمنی استکبار فزونی یافت و با انواع توطئه‌ها درصدد نابودی این ملت نوپا برآمد و درنهایت با راه انداختن یک جنگ کلاسیک از سوی همسایه غربی ما آزمونی بزرگ برای جهاد، مقاومت و آزمایش رقم خورد.

قاسم‌زاده با تاکید بر اینکه مدیریت جهادی در این آزمون مقابل همه استکبار قرار گرفت، بیان کرد: امام خمینی(ره) مهندسی نیروهای مسلح پیش از انقلاب را بر عهده گرفتند و با چهار عملیات بعد از یک سال از شروع جنگ دشمن به عقب رانده شد.

جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور یادآور شد: امام خمینی(ره) فرهنگ ترکیبی زیبایی را برای پاسداری از انقلاب رواج دادند و مجاهدت نیروهای مسلح و آحاد مردم جنگ تحمیلی را به دفاع مقدس بدل کرد که ثروتی ملی است و می‌تواند تا دویست سال آینده آحاد مردم را از این فرهنگ غنی بهره‌مند سازد.

وی با بیان اینكه نتیجه فرهنگ دفاعی و وحدت کلمه پیروزی انقلاب با عنایت خداوند بود، گفت: در چهلمین سالگردش رهبر معظم انقلاب بیانیه گام دوم انقلاب را ارائه و کلیدواژه مقاومت را به ملت جهان تقدیم کردند.

قاسم‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از حمیدرضا گرامی که از مدیرکلی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس خداحافظی کرد، افزود: کار بزرگ ایشان در مدت دو سال و نیم، افتتاح مرکز و موزه دفاع مقدس در فارس بوده و انتظار می‌رود این موزه و مرکز فرهنگی که از لحاظ ساختمان تکمیل شده است در محتوا نیز پربار شود.

جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور گفت: تکمیل این موزه نیازمند همکاری همه اقشار مردم است و موظفیم این فرهنگ غنی و ثروت عظیم فرهنگی را برای نسل جدید به‌عنوان وظیفه‌ای خطیر به سرانجام برسانیم.

يادآور مي‌شود، در اين مراسم از زحمات حميدرضا گرامي تقدير و سعيد كوشكي به عنوان مديركل بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس فارس معرفي شد. 
انتهای پیام

captcha