برتری دانش‌آموزان البرزی در اردوی کشوری دوستی هلال‌احمر
کد خبر: 3827334
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۰

برتری دانش‌آموزان البرزی در اردوی کشوری دوستی هلال‌احمر

گروه اجتماعی ــ دانش‌آموزان البرزی در چهارمین دوره کشوری اردوهای دوستی هلال احمر که با هدف ترویج فرهنگ بشردوستی برگزار شد، رتبه برتر را کسب کردند.

برتری دانش‌آموزان البرزی در اردوی کشوری دوستی هلال‌احمر

محمدرضا مظلومی، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش طالقان در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، هدف از اعزام دانش آموزان و برگزاری این اردو را ترویج فرهنگ بشر دوستی، ارتقای اعتماد به نفس در بین دانش‌آموزان و افزایش نشاط و سلامت اجتماعی با ترویج کارگروهی در بین آن‌ها ذکر کرد.

وی به نقش مهم اردوها در ایجاد همدلی بین دانش‌آموزان و اقوام مختلف ایرانی اشاره کرد و یادآورشد: جمعیت هلال احمر با جذب و تربیت جوانان بر اساس برنامه پنج ساله به اجرای طرح بشر دوستی می‌کند.

این مسئول تصریح کرد: جمعیت هلال احمر در بین اعضای کانون‌های دانش آموزی مدارس برای گسترش رفتارهای صحیح اجتماعی به ویژه صلح و دوستی و مهربانی اقدام می کند.

مظلومی از بوم‌گردی، کارگاه‌های خودمراقبتی و خلاقیت، آشنایی بیشتر با جمعیت هلال احمر، کوه پیمایی، ورزش، جنگل‌نوردی ونقشه خوانی به عنوان برنامه‌های این اردو یاد کرد.

وی بیان کرد: امسال دانش‌آموزان مدرسه شهید اسحاقی طالقان با کسب امتیاز بالای استانی موفق به راهیابی به مرحله کشوری شدند که در این مرحله نیز با عملکرد خوب در فعالیت‌های پیش‌بینی شده گروهی توانستند رتبه برتر را کسب کنند.

گفتنی ست؛ چهارمین دوره کشوری اردوهای دوستی ویژه اعضای برتر دانش‌آموزی هلال احمر(ویژه مقطع اول متوسطه) به میزبانی استان گیلان در اردوگاه مهر بندر انزلی برگزار شد.
انتهای پیام

captcha