گلستان؛ میزبان سی و هشتمین مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان
کد خبر: 3828719
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۴

گلستان؛ میزبان سی و هشتمین مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش با تقدیر از میزبانی زنجان در آیین اختتامیه سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان سراسر کشور، گفت: میزبان مسابقات دوره سی و هشتم، استان گلستان خواهد بود.

گلستان؛ میزبان سی و هشتمین مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزانبه گزارش ایکنا از زنجان، محمدرضا مسیب‌‌زاده، مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش، امروز، ۳۰ تیرماه در آیین اختتامیه سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان سراسر کشور اظهار کرد: امروز شاهد این هستیم که اوراق زرین بر سابقه ۳۷ ساله این مسابقات ثبت شد و با خدا عهد می‌بندیم تا سفیران عرصه فعالیت‌های قرآنی باشیم و زکات علم خود را با نشر معارف قرآن و اهل‌بیت(ع) پرداخت کنیم.

وی با اشاره به اینکه محور تحول کشور ما، آموزش و پرورش است، بیان کرد: در آموزش و پرورش، با توجه به گستره جامعه تحت پوشش، فعالیت‌های دینی بسیار اثرگذار است و اقداماتی همچون توانمندسازی نیروی انسانی، طرح‌های امام شناسی و مصباح‌الهدی به عنوان بهترین الگوهای سبک زندگی، حفظ آیات نورانی، پرداختن به مباحث صحیفه سجادیه و نهج‌البلاغه و نیز برگزاری نمازهای جماعت، اهمیت کار حوزه قرآن عترت و نماز را نشان می‌دهد.

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه انسان در زندگی با انتخاب‌های متعددی روبه‌رو می‌شود، یادآور شد: شما دانش‌آموزان، اکنون فعالیت‌های دینی را انتخاب کردید و سرآمد آن شدید؛ مسابقه بهانه‌ای برای تلاش مضاعف در این عرصه الهی است.

مسیب‌زاده بیان کرد: طرح ملی حفظ جز ۳۰ سال آینده نیز در برنامه‌های وزارت آموزش و پرورش دنبال می‌شود؛ همچنین سال آینده، استان گلستان میزبان سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز خواهد بود.

انتهای پیام 

captcha