قاریان برتر مسابقات قرآن خراسان رضوی معرفی شدند
کد خبر: 3828776
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۶
در بخش بانوان؛

قاریان برتر مسابقات قرآن خراسان رضوی معرفی شدند

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ با پایان یافتن مرحله استانی چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف خراسان رضوی در بخش بانوان، نفرات برتر و راه‌یافتگان به مرحله کشوری این دوره از مسابقات معرفی شدند.

قاریان برتر چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن خراسان رضوی در بخش خواهرانبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، بخش آوایی چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف خراسان‌رضوی، از 28 تیرماه آغاز و 29 تیرماه با برگزاری بخش قرائت تحقیق به پایان رسید.

در این بخش 29 منتخب قرآنی در رشته ترتیل، 22 نفر در رشته قرائت تحقیق و 14 نفر در بخش دعاخوانی طی دو روز با یکدیگر به رقابت پردختند.

معصومه صهبایی استاد از مشهد مقدس، زکیه برزویی از شهرستان سبزوار و مهری برات‌زاده از شهرستان قوچان در رشته ترتیل به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

بنابر این گزارش در رشته قرائت تحقیق زینب ضیادوست از شهرستان سبزوار، ندافی از گناباد و زهرا مهوشیان از شهر مشهد موفق به کسب سه رتبه برتر شدند.

همچنین در بخش دعاخوانی بنت‌الهدی شایق از شهرستان سرخس، سیده مرضیه شریفی از مشهد و عفت یزدی از شهرستان نیشابور به مرحله کشوری راه یافتند.

در بخش رقابت‌های آوایی استادان رشیدی، بخش تجوید؛ یگانگی، وقف و ابتدا؛ افکاری، صوت و موسوی‌نیا، لحن؛ متسابقان را قضاوت کردند.

همچنین در بخش دعاخوانی، صحراگرد؛ در قسمت فنی قرائت، حسن‌زاده و اسکندری این دوره مسابقات را به صورت اختصاصی قضاوت کردند.

انتهای پیام

captcha