تسهیل توسعه استان همدان با همکاری جهاددانشگاهی
کد خبر: 3829114
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۵

تسهیل توسعه استان همدان با همکاری جهاددانشگاهی

گروه دانشگاه ــ استاندار همدان و رئیس جهاددانشگاهی با هدف بهره‌گیری از ظرفیت‌های مدیریت جهادی و تجاری جهاددانشگاهی برای تسهیل در روند توسعه استان همدان تفاهم‌‌نامه همکاری امضا کردند.

تسهیل توسعه استان همدان با همکاری جهاددانشگاهیبه گزارش ایکنا؛ تفاهم‌نامه همکاری بین سیدسعید شاهرخی، استانداری همدان و سیدحمیدرضا طیبی، رئیس جهاددانشگاهی امروز 31 تیرماه، با هدف همکاری متقابل به منظور تسهیل در روند توسعه استان همدان و زمینه‌سازی مناسب برای تجاری‌سازی فناوری‌ها، توسعه کارآفرینی، اشتغال‌زایی و راهکارهای اجرایی آن با استفاده از ظرفیت‌ها و توانایی‌های پژوهشی، فرهنگی، آموزشی، تحقیقاتی و فناوری جهاددانشگاهی و استانداری همدان به امضا رسید.

براساس این تفاهم‌نامه استانداری همدان به تأمین زیرساخت‌های سخت‌افزاری لازم برای راه‌اندازی مرکز خدمات تخصصی گیاهان دارویی و صنایع تبدیلی مرتبط متناسب با ظرفیت‌های استان، مشاغل خانگی و کلینیک‌های نوین تخصصی درمانی و توسعه فعالیت‌های جهاد دانشگاهی در همدان، مساعدت در اخذ مجوزهای لازم جهت شروع فعالیت‌های درمانی، پژوهشی، آموزشی و اشتغال و ... متعهد شده است.

جهاددانشگاهی نیز پشتیبانی و انجام حمایت‌های علمی لازم برای تحقق و اجرایی شدن زمینه‌های همکاری مشترک، همکاری برای انتقال فناوری‌های آماده تجاری‌سازی متناسب با اهداف توسعه استان، به‌کارگیری تجربیات و پتانسیل‌های علمی، پژوهشی و تحقیقاتی پژوهشگاه‌ها، پژوهشکده‌ها، مراکز و واحدهای جهاددانشگاهی سراسر کشور و ارائه طرح‌های کاربردی و مطالعاتی به منظور توسعه همه جانبه استان همدان و ... را متعهد شده است.

این تفاهم‌نامه در هفت ماده و 37 بند به امضای طرفین رسید و تا پنج سال لازم‌الاجرا است.

انتهای پیام

captcha