ارسال ٥٦ اثر به دوسالانه ملی سفرنامه و خاطره‌نویسی رضوی در سمنان
کد خبر: 3829121
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۴

ارسال ٥٦ اثر به دوسالانه ملی سفرنامه و خاطره‌نویسی رضوی در سمنان

گروه فرهنگی ــ مسئول دبیرخانه هشتمین دو‌سالانه ملی سفرنامه و خاطره‌نویسی رضوی از ارسال ٥٦ اثر تاکنون به این جشنواره خبر داد.

ارسال ٥٦ اثر به دوسالانه ملی سفرنامه و خاطره نویسی رضوی در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، نیره کاشی، مسئول دبیرخانه هشتمین دو سالانه ملی سفرنامه و خاطره‌نویسی رضوی امروز، 31 تیر در جمع خبرنگاران از ارسال ٥٦ اثر تاکنون به این جشنواره خبر داد و گفت: این آثار از ١٤ استان کشور به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

وی با بیان اینکه استان آذربایجان شرقی با ١١ اثر تاکنون در صدر استان‌ها از نظر تعداد آثار ارسالی قرار دارد، افزود: استان کرمانشاه با ١٠ اثر و زنجان با شش اثر در رده‌های دوم و سوم قرار دارند.

کاشی بیان کرد: این جشنواره از سری برنامه‌های جشنواره بین‌المللی فرهنگی ـ هنری امام رضا‌(ع) است که با اهداف اشاعه ­فرهنگ منور رضوی، گسترش فعالیت­‌های فرهنگی و ادبی مرتبط با سیره امام رضا‌(ع)، ترویج و گسترش فرهنگ سفرنامه‌نویسی و خاطره‌نویسی از قالب­‌های ادبی مهم و تاثیرگذار که به فراموشی سپرده شده است و ایجاد انگیزه برای تولیدکنندگان آثار ادبی مرتبط با فرهنگ رضوی برگزار می‌شود.

مسئول دبیرخانه هشتمین دو سالانه ملی سفرنامه و خاطره‌نویسی رضوی متذکر شد: هشتمین دوسالانه ملی شامل دو بخش سفرنامه‌نویسی و خاطره‌نویسی است و گروه سنی زیر ١٨ سال و بالای ١٨ سال در هر دو بخش این جشنواره می‌توانند در آن شرکت کنند.

کاشی مهلت ارسال آثار به این جشنواره را تا ١٢ مهر ١٣٩٨ دانست و گفت: دوستداران شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را به شیوه‌های مختلف از جمله ثبت‌نام و ارسال اثر از طریق تارنمای شمس توس به نشانی semnan.shamstoos.ir و portal.shamstoos.ir ارسال کنند.

یادآور می‌شود، دبیرخانه هشتمین دوسالانه جشنواره سفرنامه و خاطره‌نویسی رضوی نیز به نشانی سمنان، بلوارقدس، مجتمع فرهنگی ـ هنری کومش واقع است و راه‌های دسترسی به‌ دبیرخانه دائمی جشنواره رضوی عبارتند از شماره مستقیم ٣٣٣٤٠٨٥١-٠٢٣ شماره نمابر ٣٣٣٤٠٨٥١-٠٢٣ و مجتمع فرهنگی ـ هنری کومش به شماره ٣٣٣٢٠١١٢-٠٢٣ و سامانه پیامکی جشنواره به شماره ٣٠٠٠٧٥٤٦٠٠٠٥٦٧.

انتهای پیام

captcha