دوره «اختبار و تثبیت» طلاب حوزه قزوین برگزار می‌شود
کد خبر: 3829225
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۰

دوره «اختبار و تثبیت» طلاب حوزه قزوین برگزار می‌شود

گروه معارف ــ مدیر حوزه علمیه قزوین به برگزاری دوره اختبار و تثبیت طلاب جدید حوزه علمیه قزوین اشاره کرد و گفت: این دوره از چهارم لغایت دهم مرداد در اردوگاه شهید بابایی قزوین برگزار خواهد شد و برنامه‌های متنوع فرهنگی برای طلاب جدیدالورود در نظر گرفته شده است.

دوره «اختبار و تثبیت» طلاب حوزه قزوین برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا از قزوین، به نقل از روابط عمومی حوزه علمیه قزوین، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدتقی سبحانی‌نیا، مدیر حوزه علمیه قزوین، امروز 31 تیر در جمع مدیران و معاونین مدارس علمیه قزوین در سالن اجتماعات مدیریت حوزه علمیه استان قزوین گفت: برای تربیت پژوهشگر، فضای پژوهشی مناسب نیاز است، بنابراین باید بستر مناسب را ایجاد کنیم تا طلاب مقالات علمی تخصصی تدوین و ارائه دهند.

مدیر حوزه علمیه قزوین در رابطه با مشکلات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری حوزه علمیه قزوین بیان کرد: کمبود اساتید و رشته‌های تخصصی ازجمله مشکلات است. همچنین برخی از مدارس در شهرستان‌های استان از کمبود فضای آموزشی رنج می‌برند که در سفر آیت‌الله اعرافی به استان قزوین به‌خوبی مطرح شد و امیدواریم با حمایت مدیر حوزه‌های علمیه کشور بتوانیم از پشتیبانی‌های بهتر مرکز برخوردار شویم.

وی به برگزاری دوره اختبار و تثبیت طلاب جدید حوزه علمیه قزوین نیز اشاره کرد و ادامه داد: این دوره از چهارم لغایت دهم مرداد در اردوگاه شهید بابایی قزوین برگزار خواهد شد و برنامه‌های متنوع فرهنگی برای طلاب جدیدالورود درنظر گرفته شده است.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین تصریح کرد: به واحد روابط عمومی و رسانه‌ای حوزه علمیه قزوین تأکید شده که از این برنامه 7 روزه، مستندی تهیه و پخش شود.

انتهای پیام

captcha