پذیرش ۲۲۳ نفر در آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن در خوزستان
کد خبر: 3835705
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۹

پذیرش ۲۲۳ نفر در آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن در خوزستان

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی خوزستان بیان کرد: آزمون چهاردهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن در هفته گذشته با مشارکت ۴۰۰ حافظ برگزار شد که ۲۲۳ نفر در مرحله کتبی این آزمون نمره قبولی کسب کردند.

پذیرش 223 نفر در آزمون کتبی اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن در خوزستان

حجت‌الاسلام علی فدیعمی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا، درباره آخرین برنامه‌های دارالقرآن، گفت: در حوزه آموزش، در حال حاضر دوره آموزشی ویژه مقاطع تحصیلی سوم تا نهم ابتدایی در بخش حفظ سوره‌های منتخب، قصه‌های قرآنی با رویکرد رسم نقاشی، مفاهیم قرآن، روخوانی، صحت قرائت نماز تحت عنوان «قرآنستان طاها» در محل دارالقرآن در حال برگزاری است.

وی اظهار کرد: هدف از برگزاری این دوره بهره‌مندی همسایگان این دارالقرآن در منطقه کوی پیروزی و اطراف آن است تا از وجود این ساختمان بهره مستقیمی ببرند. اگرچه  دارالقرآن خود مجری نیست و در اصل مؤسسات قرآنی هستند که فعالیت می‌کنند. مجری این دوره نیز مؤسسه قرآنی تسنیم رضوان است.

فدیعمی همچنین درباره آزمون چهاردهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن کریم که در هفته گذشته برگزار شد، گفت: این آزمون از 19 تا 21 مرداد با مشارکت 400 حافظ قرآن در سراسر استان در دو حوزه امتحانی در اهواز و دزفول برگزار شد.

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان خوزستان افزود: با توجه به تعداد بالای شرکت‌کنندگان، یک حوزه امتحانی در اهواز و یک حوزه نیز در شمال استان در دزفول تعریف شد. 223 نفر قبول شده مرحله کتبی این آزمون بودند. از حوزه اهواز 147 نفر و از حوزه دزفول 76 نفر پذیرفته شدند. مرحله شفاهی آزمون نیز برگزار شد که نتایج آن هنوز اعلام نشده است.

انتهای پیام

captcha