27 مهر؛ آخرین مهلت ارسال اثر به جشنواره تولیدات دیجیتال مقاومت و پایداری
کد خبر: 3843608
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۶

27 مهر؛ آخرین مهلت ارسال اثر به جشنواره تولیدات دیجیتال مقاومت و پایداری

گروه فرهنگی ـ مهلت ارسال اثر به جشنواره تولیدات دیجیتال مقاومت و پایداری مجددا تمدید شد.

27 مهر؛ آخرین مهلت ارسال اثر به جشنواره تولیدات دیجیتال مقاومت و پایداری

به گزارش ایکنا از خوزستان، مهلت ارسال اثر به جشنواره تولیدات دیجیتال مقاومت و پایداری که پیش از این تا 20 شهریور تمدید شده بود، مجدداً تمدید شد. براساس اعلام دبیرخانه این جشنواره علاقه‌مندان تا 27 مهرماه مهلت دارند آثار خود را در سایر بخش‌ها به این جشنواره ارسال کنند.

فراخوان جشنواره تولیدات دیجیتال مقاومت و پایداری با محوریت مقاومت و پایداری ایران اسلامی (به‌ویژه دزفول) در بخش‌های تولید بازی و اپیلیکشن تلفن همراه، فیلم کوتاه، مستند، موشن‌گرافی، پوستر، تایپوگرافی، عکس نوشت، پایگاه خبری (سایت ، کانال)، عکاسی و بخش آزاد منتشر شده است.

براساس فراخوان اعلام شده، موضوع آثار ارسالی در تمامی بخش‌ها، مقاومت و پایداری ایران اسلامی، مقاومت و پایداری شهرستان دزفول و مقاومت و پایداری بانوان شهرستان دزفول است.

علاقه‌مندان برای آشنایی بیشتر با قوانین این جشنواره به پایگاه اینترنتی Jmpdez.ir مراجعه کنند. مهلت ارسال اثر تا 20 شهریورماه تمدید شده و داوری آثار نیز تا 31 شهریور انجام خواهد شد.

شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را از طریق پایگاه اینترنتی به نشانی Jmpdez.ir یا از طریق فضای مجازی @jmpdez بارگذاری و یا از طریق پست به دبیرخانه جشنواره واقع دزفول خ شریعتی، پارکینگ بابا حزقیل، دبیر خانه مقاومت و پایداری ارسال کنند.

گفتنی است؛ این جشنواره از سوی مرکز سایبری بسیج دزفول با همکاری بنیاد «چهارم خرداد» و ناحیه مقاومت بسیج دزفول برگزار می‌شود.

انتهای پیام

captcha