حضور ۱۲ نماینده از خوزستان در مسابقات سراسری قرآن
کد خبر: 3844444
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۹

حضور ۱۲ نماینده از خوزستان در مسابقات سراسری قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ اسامی راه‌یافتگان از استان خوزستان به مرحله نهایی چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اعلام شد.

حضور ۱۲ نماینده از خوزستان در مسابقات سراسری قرآن

حجت‌الاسلام حمید شویع‌نژاد، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، اظهار کرد: پس از برگزاری مسابقات استانی قرآن کریم با حضور نزدیک به 400 شرکت‌کننده در تیرماه امسال در اهواز طی دو روز نفرات برتر هر رشته به مسابقات کشوری راه یافتند.

وی افزود: نمایندگان استان خوزستان در بخش آقایان؛ علیرضا سامری در رشته حفظ کل قرآن کریم، سیدجاسم موسوی در رشته قرائت، احمد راهی‌مالکی در رشته دعاخوانی، خیرالله عثمان‌زاده در رشته اذان، گروه العباد و گروه آل‌یاسین در رشته همسرایی و همخوانی هستند.

شویع‌نژاد گفت: همچنین رقیه خزعلی‌زاده در رشته حفظ 10 جزء، مینا چشم‌سبز و فاطمه سواری در رشته حفظ 20 جزء، فاطمه پنبه‌دانه‌زاده در رشته حفظ کل، سنا منبوهی و عذرا صبری‌نژاد در رشته ترتیل، آمنه البوخنفر در رشته قرائت تحقیق نمایندگان خوزستان در بخش بانوان را تشکیل می‌دهند.

یادآور می‌شود که مرحله کشوری چهل و دومین دوره مسابقات قرآن سراسری قرآن کریم 6 تا 19 مهرماه به میزبانی اصفهان برگزار می‌شود. 

انتهای پیام 

captcha