برگزاری 6500 برنامه به مناسبت دهه‌فجر در استان مرکزی
کد خبر: 3875273
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۸

برگزاری 6500 برنامه به مناسبت دهه‌فجر در استان مرکزی

گروه سیاست و اقتصاد _ سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی از برگزاری 6500 برنامه در ایام‌الله دهه‌فجر انقلاب اسلامی در استان خبرداد.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، حجت‌الاسلام عباس دانشی، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی امروز، 10 بهمن در نشست با اصحاب رسانه استان به منظور تشریح برنامه‌های دهه‌فجر، به اجرای 6500 عنوان برنامه در این ایام اشاره کرد و گفت: شعار محوری دهه‌فجر امسال «انقلاب اسلامی، زنده و پویا در پرتو ولایتمداری، جهاد و مقاومت» است.

وی از فعالیت 144 کارگروه شهرستانی،23 ستاد شهری، ۲۰۰ ستاد روستایی و ۱۰۰ کمیته مردمی برای برپایی برنامه‌های ایام الله دهه‌فجر خبرداد و افزود: برنامه‌های دهه‌فجر در بیش از ۳۰ نقطه از استان همزمان با دوازدهم بهمن آغاز می‌شود.

دانشی اضافه کرد: مهمترین برنامه‌های آغازین دهه فجر، برگزاری جلسه شورای اداری، گلباران بیت تاریخی امام راحل در خمین با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و آقازاده استاندار و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در خمین برگزار می‌شود. گلباران حجره طلبگی امام راحل در حوزه علمیه امام خمینی(ره) اراک و برگزاری شورای اداری شهرستان در این حوزه علمیه از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده است.

وی نواختن زنگ گلبانگ انقلاب در ۲۱۰۰ مدرسه استان، آغاز ساخت یکهزار واحد مسکونی برای محرومان با حضور رئیس کمیته امداد کل کشور و دکتر نوبخت معاون رئیس جمهور و اجرای بیش از ۵۰۰ برنامه جشن انقلاب در روستاهای استان را از اهم برنامه‌ها برشمرد.

دانشی بااشاره به گلباران قبور مطهر شهدا در بیش از ۶۰۰ نقطه از استان و بازدید از یکهزار خانواده شهید در ایام‌الله دهه‌فجر، اظهار کرد: رویکرد برنامه‌ها در دهه فجر امسال شادی و نشاط است، در همین راستا جشن انقلاب در میدان شهدا با حضور صنعتگر که قطعه به یادماندنی«قاسم هنوز زنده است» را اجرا کرده در روز ۲۲ بهمن برگزار خواهد شد.

وی از برگزاری مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در ۱۵۰ نقطه استان با پوشش زنده و مستقیم صدا و سیما از دیگر برنامه‌های اجرایی یاد کرد و افزود: راهپیمایی شهرستان اراک از ساعت ۸ صبح از میدان شهدا آغاز و به مصلای بیت‌المقدس اراک ختم می‌شود. اجرای سرود ۱۳۵۷ نفره دانش‌آموزان و سخنرانی حجت‌الاسلام ابوترابی فرد، امام جمعه موقت تهران از برنامه‌های مصلاست.

حجت‌الاسلام دانشی افزود: برگزاری همایش سراسری قرآن و سلامت و مسابقات قرآنی دانشجویان علوم پزشکی، جشنواره سراسری فرهنگی و ورزشی دانشجویان دانشگاه آزاد، برگزاری همایش استانی تجلیل از خادمان شهدا، همایش استانی تجلیل از برگزیدگان قرآنی، محفل انس با قرآن و مراسم مهمانی لاله‌ها و گلباران قبور مطهر شهدا در 600 نقطه استان و نمایش فیلم‌های جشنواره سراسری فیلم فجر بخش دیگری از برنامه‌هاست. همچنین برگزاری همایش انقلاب اسلامی از ایران تا نیجریه نیز در روز ۲۱ بهمن‌ماه با حضور دختر آیت‌الله زکزاکی پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام
captcha