راهیپمایی ۲۲ بهمن در ۱۵۹ نقطه شهری و روستایی استان مرکزی برگزار می‌شود
کد خبر: 3877905
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۶

راهیپمایی ۲۲ بهمن در ۱۵۹ نقطه شهری و روستایی استان مرکزی برگزار می‌شود

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های بعمل آمده راهپیمایی ۲۲ بهمن در ۱۵۹ نقطه شهری و روستایی این استان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام عباس دانشی، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی، در گفت‌و‌گو با ایکنا از استان مرکزی، ضمن دعوت از عموم شهروندان برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن گفت: امسال راهپیمایی 22 بهمن در اراک از ساعت 10صبح از میدان شهدا آغاز و در مصلای بیت‌المقدس این شهرستان ختم می‌شود.

وی تصریح کرد: امسال در 159نقطه از مناطق شهری و روستایی راهپیمایی 22بهمن برپاست، امشب، 21 بهمن هم همزمان با سراسر کشور نوافشانی با طنین الله‌اکبر انجام می‌شود. همچنین امسال همزمان با گرامیداشت دهه‌فجر بیش از 6500 ویژه‌برنامه در استان برنامه‌ریزی شده است.

دانشی با اشاره به اینکه سخنران راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن در شهر اراک حجت‌الاسلام ابوترابی فرد، امام جمعه موقت تهران است، اضافه کرد: قبل از آغاز راهپمایی جشن پیروزی انقلاب اسلامی از ساعت 8:30 صبح در میدان شهدا اراک با اجرای سرود 1357 نفری دانش‌آموزان آغاز می‌شود.

وی برپایی ایستگاه‌های نقاشی، غرفه‌های فرهنگی و اجرای قطعات موسیقی توسط  غلامرضا صنعتگر و اجرای سرود «قاسم هنوز زنده است» از سوی این هنرمند را از دیگر برنامه‌های جانبی راهپیمایی 22 بهمن چهل‌و‌یکمین سال پیروزی انقلاب دانست.

انتهای پیام
captcha