فراخوان جذب نیرو برای کادر آموزشی مؤسسه قرآنی ریّان
کد خبر: 3882582
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۴

فراخوان جذب نیرو برای کادر آموزشی مؤسسه قرآنی ریّان

مؤسسه قرآنی ریّان تهران به منظور تکمیل کادر آموزشی و مربیان مدارس خود از میان بانوان و آقایان علاقه‌مند دعوت به همکاری می‌کند.

به گزارش ایکنا، مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت ریّان تهران به منظور تکمیل کادر آموزشی و مربیان مراکز پیش‌دبستانی و دبستان دخترانه و پسرانه خود از میان بانوان و آقایان علاقه‌مند دعوت به همکاری می‌کند.

بنابر گفته مصطفی کلانکی، مدیر مؤسسه ریّان «علاقه‌مندان در صورت دارا بودن شرایط عمومی چون تسلط به روخوانی و روان‌خوانی قرآن و دارا بودن حداقل مدرک تحصیلی کارشناسی می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی مجتمع فرهنگی آموزشی ریّان به نشانی http://www.rayyaan.ir و تکمیل فرم ثبت‌ نام، تقاضای خود را ارسال کنند».

پس از تأیید صلاحیت، از واجدین برای مصاحبه دعوت و در صورت لزوم، دوره آموزشی برگزار خواهد شد و سپس در اردیبهشت‌ماه 99 دوره کارورزی انجام می‌شود و پس از تأیید نهایی و قبول در آزمون‌ها، برترین‌ها از تابستان و برای سال تحصیلی 99-1400 برای همکاری دعوت می‌شوند.

یادآور می‌شود، متقاضیان حافظ و قاری قرآن و فارغ‌التحصیلان رشته‌‌های علوم تربیتی و آموزش ابتدايی در اولویت پذیرش هستند. همچنین پیش‌دبستانی و دبستان غیر دولتی مؤسسه با عنوان نورالهدی فعالیت می‌کند.

انتهای پیام
captcha