برگزاری جشنواره ملی «رمضان» در بندر ماهشهر
کد خبر: 3893345
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۱

برگزاری جشنواره ملی «رمضان» در بندر ماهشهر

شورای هماهنگی جلسات قرآن بندر ماهشهر جشنواره ملی قرآنی، هنری «رمضان» ویژه تمام گروه سنی برگزار می‌کند.

علی‌اصغر ارشدی‌فر گاموری، مسئول روابط عمومی شورای هماهنگی جلسات قرآن بندر ماهشهر در گفت‌وگو با کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ گفت: به همت این شورا جشنواره ملی قرآنی، هنری «رمضان» در فضای مجازی بدون محدودیت سنی برای خانواده‌های ایرانی سراسر کشور در چهار رشته ترتیل‌خوانی، قرائت دعای ربنا، نقاشی قصه‌های قرآنی و تفسیر سوره مبارکه قلم برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: در رشته ترتیل‌خوانی قرآن کریم، آقایان و بانوان به‌صورت مجزا در دو گروه واتس آپ به رقابت می‌پردازند. در این بخش هر یک از شرکت‌کنندگان باید یک کلیپ ۳ دقیقه‌ای از قرائت خود (از سوره قلم که انتخاب آیات به‌عهده خود افراد است) را در گروه ارسال کنند.

مسئول روابط عمومی شورای هماهنگی جلسات قرآن بندر ماهشهر افزود: سعید رحمانیان، محمود قنواتی، سیدنزار پورموسوی و محمدعلی عساکره داوری بخش آقایان و خدیجه قنواتی، ایمان تمیمی و سنا منبوهی با نظارت سمیه حاجعلی، داوری بخش بانوان را بر عهده خواهند داشت.

ارشدی‌فر گاموری اظهار کرد: رشته قرائت دعای ربنا ویژه آقایان با داوری محمد‌علی عساکره، قرائت، محمود قنواتی، سیدنزار پورموسوی و سعید رحمانیان برگزار خواهد شد. در این بخش نیز شرکت‌کنندگان یک کلیپ ۳ دقیقه‌ای از قرائت آیه ۱۹۳ سوره مبارکه آل عمران خود را در گروه ارسال خواهند کرد.

وی ادامه داد: در رشته نقاشی قصه‌های قرآنی شرکت‌کنندگان از اول تا بیستم ماه مبارک رمضان فرصت دارند یک کلیپ ۵ دقیقه‌ای از نقاشی کشیدن خود (انتخاب قصه قرآنی به‌عهده شرکت‌کننده است) را در گروه مسابقات ارسال ‌کنند که داوری این بخش بر عهده فاطمه عبادی، نفر اول برنامه عصر جدید و فرهاد روستایی، رئیس انجمن هنرهای تجسمی بندر ماهشهر، خواهد بود.

ارشدی‌فر گاموری با اشاره به برگزاری مسابقه تفسیر سوره مبارکه قلم با داوری عبدالحسین قنبری، گفت: در این بخش نیز چهار فایل صوتی از تفسیر محمد‌علی انصاری در کانال مسابقات قرار خواهد گرفت که آزمون مسابقه در روز چهارشنبه، 31 اردیبهشت‌ماه مصادف با ۲۶ ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود به این ترتیب که ساعت ۱۷ سؤالات مسابقه در کانال قرار داده خواهد شد و شرکت‌کنندگان یک ساعت وقت دارند پاسخنامه را به شماره 09017841849 ارسال کنند.
محمد امیری
انتهای پیام
captcha