برگزاری آزمون شفاهی زیر ۱۰ سال و طرح تشویقی حفاظ در کرمانشاه
کد خبر: 3912844
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۲

برگزاری آزمون شفاهی زیر ۱۰ سال و طرح تشویقی حفاظ در کرمانشاه

آزمون شفاهی زیر ۱۰ سال و طرح تشویقی حفاظ قرآن سازمان اوقاف در کرمانشاه ۲۱ شهریورماه برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، آزمون شفاهی زیر ۱۰ سال و طرح تشویقی حفاظ قرآن سازمان اوقاف در کرمانشاه ۲۱ شهریورماه برگزار می‌شود.

در این رابطه حجت‌الاسلام محمد صالحی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه، اظهار کرد: این طرح به دلیل شیوع کرونا و جلوگیری از شیوع بیماری در کشور به تعویق افتاد و قرار است با در نظر گرفتن شرایط ۲۱ شهریورماه در استان کرمانشاه برگزار شود.

وی افزود: پیش از این برنامه آزمون شفاهی حفظ و مفاهیم قرآن ویژه سنین زیر ۱۰ سال توسط سازمان اوقاف در اسفندماه برگزار می‌شد که زمان آن به تعویق افتاد.

حجت‌الاسلام صالحی تصریح کرد: در طرح تشویقی قرآن ۱۵۹ نفر از حفاظ قرآن کریم حضور دارند که از این تعداد ۱۳۷ نفر خانم و ۲۲ نفر از آقایان هستند.

مدیرکل اوقاف کرمانشاه با اشاره به اینکه این طرح در ۱۲ شهرستان استان کرمانشاه برگزار می‌شود، گفت: طرح تشویقی حفاظ با حضور داوران استانی از سوی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: از اهداف مهم اجرای طرح تشویقی حفاظ تثبیت و ارتقای محفوظات و ایجاد انگیزه برای حفظ و انس بیشتر با قرآن کریم است.

حجت‌الاسلام صالحی بیان کرد: در آزمون شفاهی قرآن ویژه رده سنی زیر ۱۰ سال نیز ۳۴۱ نفر حضور دارند که از این تعداد ۱۳۲ پسر و ۲۰۹ نفر دختر هستند.

مدیرکل اوقاف کرمانشاه تصریح کرد: آزمون شفاهی قرآن زیر ۱۰ سال در استان کرمانشاه در ۱۱ حوزه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha