اجرای طرح «شمیم خدمت» در کرمانشاه
کد خبر: 3916416
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۹

اجرای طرح «شمیم خدمت» در کرمانشاه

با هدف اشتغال‌زایی و تولید با استفاده از ظرفیت بقاع متبرکه طرح «شمیم خدمت» در کرمانشاه اجرا می‌شود.

حجت‌الاسلام محمد صالحی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، از اجرای طرح «شمیم خدمت» در استان با هدف اشتغال‌زایی خبر داد و اظهار کرد: سازمان اوقاف به‌منظور فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص «جهش تولید» اجرای طرح شمیم خدمت با محور اشتغال‌زایی را در دستور کار خود قرار داده است.

مدیرکل اوقاف کرمانشاه تصریح کرد: این طرح در سه گام اجرا می‌شود که مرحله اول در بحث تولید و اشتغال و استفاده از ظرفیت نیروی انسانی است که برای این کار در بسیاری از شهرستان‌ها و مناطق اطراف آن بقاع متبرکه، کارخانه، کارگاه و مشاغلی وجود دارد که با دعوت از صاحبان این مشاغل و حرفه‌ها زمینه آموزش کارآموزان فراهم می‌شود.

وی افزود: توانمندسازی افراد فاقد شغل با محوریت بقاع متبرکه با ایجاد اشتغال پایدار برای آنان هدفی است که طرح شمیم خدمت دنبال می‌کند.

حجت‌الاسلام صالحی تصریح کرد: در این طرح به خانواده‌های کم بضاعت توجه بیشتری می‌شود و مشاغل مختلفی از جمله فرش‌بافی، صنایع‌دستی و پرورش گیاهان دارویی در دستور کار قرار دارد.

وی بیان کرد: امیدواریم تا در آینده‌ای نزدیک بتوانیم شاهد رونق اقتصادی و گره‌گشایی از مشکلات مردم با تکیه بر ظرفیت امامزادگان و موقوفات باشیم.

انتهای پیام
captcha