توزیع ۴ هزار بسته معیشتی در کرمانشاه
کد خبر: 3919008
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۶

توزیع ۴ هزار بسته معیشتی در کرمانشاه

مدیرکل اوقاف کرمانشاه گفت: ۴ هزار بسته معیشتی در ماه محرم در قالب «طرح شمیم حسینی» از سوی اوقاف و امور خیریه استان بین خانوار‌های کم‌برخوردار توزیع می‌شود.

حجت‌الاسلام محمد صالحی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، با اشاره به برگزاری «طرح شمیم حسینی» در استان، اظهار کرد: در قالب این طرح بیش از ۴ هزار بسته معیشتی در ماه محرم بین خانوار‌های کم برخوردار استان توزیع خواهد شد.

وی افزود: این تعداد بسته معیشتی در ماه محرم در قالب برگزاری رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه و از محل عواید موقوفات تهیه و بین نیازمندان استان توزیع می‌شود.

حجت‌الاسلام صالحی عنوان کرد: کمک و احسان به خانواده‌های نیازمند از تأکیدات دین اسلام و اموری است که در جامعه اسلامی از ارزش والایی برخوردار بوده و دستگیری از نیازمندان در شرایط کرونایی امروز به وظیفه عومی تبدیل شده است.

مدیرکل اوقاف کرمانشاه به شیوه توزیع نذورات نیز اشاره و عنوان کرد: به علت شرایط ناشی از کرونا امسال پخت و طبخ غذا مانند سنوات گذشته در بقاع نداریم و تمامی کمک‌ها به شیوه تهیه و توزیع اقلام است.

وی در پایان از توزیع بسته‌های بهداشتی بین هیئت‌های مذهبی توسط این اداره خبر داد و گفت: بسته‌های بهداشتی یاد شده شامل ماسک، الکل و مواد ضدعفونی‌کننده است.

انتهای پیام
captcha