راه‌یابی ۴۰۸ کرمانشاهی به مرحله استانی مسابقات سراسری قرآن
کد خبر: 3920529
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۰

راه‌یابی ۴۰۸ کرمانشاهی به مرحله استانی مسابقات سراسری قرآن

۴۰۸ شرکت‌کننده در چهل و سومین دوره مسابقات قرآن اوقاف در کرمانشاه به مرحله استانی این مسابقات راه یافتند.

حجت‌الاسلام محمد صالحی، مدیرکل اوقاف کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، از برگزاری مرحله استانی چهل و سومین دوره مسابقات قرآن اوقاف در کرمانشاه خبر داد و اظهار کرد: مرحله استانی این دوره از مسابقات ۱۵ تا ۱۹ شهریورماه در کرمانشاه با حضور نفرات برتر مسابقات شهرستانی در دو بخش بانوان و آقایان برگزار می‌شود.

وی افزود: ۴۰۸ نفر از بانوان و آقایان کرمانشاهی راه یافته به مرحله استانی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند و نفرات برتر هر رشته به مرحله کشوری این مسابقات به عنوان نمایندگان استان اعزام خواهند شد.

حجت‌الاسلام صالحی گفت: مسابقات قرآنی اوقاف از معتربرترین مسابقات قرآنی جهان اسلام است که از مرحله شهرستانی تا بین‌المللی برنامه‌ریزی شده و خوشبختانه در چند سال اخیر شاهد رشد کیفی متسابقین استان در مراحل استانی و کشوری این مسابقات بوده‌ایم.

مدیرکل اوقاف کرمانشاه با تشریح جزئیات برگزاری چهل و سومین دوره مسابقات قرآن در کرمانشاه تصریح کرد: برگزاری مسابقات تخصصی قرآن یکی از مأموریت‌های سازمان اوقاف است.

وی در پایان با اشاره به برگزاری مسابقات در شرایط خاص، بیان کرد: امیدواریم مسابقات موجب ایجاد انگیزه و شور و نشاط قرآنی بین اقشار مختلف مردم استان شود.

انتهای پیام
captcha