برگزاری افتتاحیه مسابقات قرآن مرحله استانی در کرمانشاه
کد خبر: 3920990
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۶

برگزاری افتتاحیه مسابقات قرآن مرحله استانی در کرمانشاه

افتتاحیه چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم مرحله استانی در مجتمع فرهنگی بعثت کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، مرحله استانی چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم امروز، ۱۵ شهریورماه با حضور متسابقین، مدیران، داوران و عموم مردم در مجتمع فرهنگی بعثت کرمانشاه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام محمد صالحی، مدیرکل اوقاف کرمانشاه اظهار کرد: از جمع شرکت‌کنندگان مرحله استانی این مسابقات که در ۸ رشته قرآنی و سه رشته معارفی برگزار می‌شود ۴۰۸ متسابق در دو بخش بانوان و آقایان حضور دارند که با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

وی با بیان اینکه نفرات برتر هر رشته در دو بخش بانوان و آقایان به مرحله کشوری این مسابقات راه می‌یابند، افزود: امیدواریم شاهد کسب رتبه‌های برتر کشور توسط جامعه قرآنی استان کرمانشاه در این دوره از مسابقات باشیم.

حجت‌الاسلام صالحی تصریح کرد: استان کرمانشاه در حوزه فعالیت‌های قرآنی از استان‌های موفق است و چهره‌های قرآنی این استان در مسابقات استانی و کشوری حائز رتبه‌های برتر هستند.

مدیرکل اوقاف کرمانشاه درخصوص برگزاری مسابقات قرآن، گفت: تا هر میزان که در برگزاری مسابقات قرآن موفق هستیم باید در عمل به کلام الهی موفق و سرآمد باشیم.

وی خدمت به قرآن و جامعه قرآنی را سرلوحه کار‌های اوقاف دانست و افزود: مسابقات قرآن در کشور نهادینه شده و باید برای آینده برنامه‌ریزی بهتر در مسیر آموزش‌های قرآنی در تمامی سطوح و بخش‌ها داشته باشیم.

حجت‌الاسلام صالحی در پایان این مراسم با اشاره به اینکه امروز جامعه ما به مفاهیم قرآنی بیش از هر زمان دیگری نیازمند است، تأکید کرد: اگر همه ما مفاهیم قرآنی را در زندگی خود اجرا کنیم بسیاری از مشکلات ما برطرف خواهد شد.

انتهای پیام
captcha