برگزاری مسابقه عکس «سوگواره شور حسینی» در کرمانشاه
کد خبر: 3935356
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۵

برگزاری مسابقه عکس «سوگواره شور حسینی» در کرمانشاه

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از برگزاری چهارمین دوره مسابقات عکس «سوگواره شور حسینی» در کرمانشاه همزمان با سراسر کشور خبر داد.

حجت‌الاسلام محمد صالحی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، از برگزاری چهارمین دوره مسابقات عکس «سوگواره شور حسینی» در کرمانشاه همزمان با سراسر کشور خبر داد و اظهار کرد: این مسابقه در راستای ترویج فرهنگ عاشورایی برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند تا ۲۷ آبان‌ماه جاری در این مسابقه ثبت‌نام کنند.

وی افزود: این مسابقه با هدف ثبت هنری جلوه‌هایی از فرهنگ عزاداری و ایثار مردم در ایام کرونایی «ماه‌های محرم و صفر» ویژه کارکنان این اداره‌کل، خانواده‌های آنان و عموم علاقه‌مندان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام صالحی تصریح کرد: محوریت این مسابقه به تصویر کشیدن «جلوه‌های ایثار عزاداران حسینی در محرم و صفر» است.

مدیرکل اوقاف کرمانشاه با بیان اینکه علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه می‌توانند به نشانی Marouf.farhang.gov.ir مراجعه کنند، گفت: موضوعات این مسابقه شامل «عکس آزاد و خلاقانه پیرامون نشانه‌های سوگواری در محرم و صفر»، «جلوه‌های ایثار عزاداران حسینی در عرصه جهاد سلامت»، «ایثار، بخشش و مشارکت مردم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ایام سوگواری سالار شهیدان و اربعین حسینی»، «فرهنگ بومی مردم در عزاداری‌های حسینی» و «جلوه‌هایی از بزرگداشت اربعین حسینی» خواهد بود.

وی در پایان تصریح کرد: از آثار برگزیده ارسالی با اهداء جوایز نقدی تقدیر می‌شود و این آثار در قالب یک مجموعه چاپ و منتشر خواهد شد.

انتهای پیام
captcha