آیین رونمایی از کتاب «اربعمائه» برگزار می‌شود
کد خبر: 3958693
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۵

آیین رونمایی از کتاب «اربعمائه» برگزار می‌شود

آیین رونمایی از کتاب «اربعمائه» اثر آیت‌الله تحریری با حضور مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور برگزار می‌شود.

ارسال// آیین رونمایی از کتاب «اربعمائه» برگزار می‌شودحجت‌الاسلام والمسلمین محمود تحریری، معاون فرهنگی مرکز تخصصی اخلاق و معنویت در گفت‌وگو با ایکنا، گفت: مرکز تخصصی اخلاق و معنویت تحت اشراف آیت‌الله استاد محمدباقر تحریری و بر اساس بیانیه گام دوم و لزوم ورود افراد متخصص در حوزه اخلاق و معنویت در منزل مرحوم آیت‌الله شیخ علی پهلوانی(سعادت‌پرور) راه‌اندازی شده است.

وی در ادامه داد: مراسم جشن مبعث و آیین رونمایی از اثر جدید آیت‌الله تحریری با عنوان «اربعمائه» با حضور آیت‌الله اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه و حجج اسلام والمسلمین مهدی رستم‌نژاد، معاون آموزش حوزه‌های علمیه و محمد عالم‌زاده نوری، معاون تهذیب حوزه‌های علمیه به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی مرکز تخصصی اخلاق و معنویت تصریح کرد: این مراسم با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین وزیری‌فرد و مدیحه‌سرایی حاج عباس حیدرزاده برگزار می‌شود.

وی افزود: این مراسم روز پنجشنبه ۲۱ اسفندماه 1399 از ساعت ۱۰:۳۰ به صورت مجازی و در مرکز تخصصی اخلاق و معنویت واقع در قم، خیابان 19 دی(باجک) کوچه یک روبروی مخابرات برگزار خواهد شد که از طریق سایت «هیئت آنلاین» و با مراجعه به لینک heyatonline.ir/heyat/40 قابل مشاهده است.

انتهای پیام
captcha