درخشش دانش‌آموزان یزدی در مسابقه «درس‌هایی از قرآن»
کد خبر: 4022280
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۳

درخشش دانش‌آموزان یزدی در مسابقه «درس‌هایی از قرآن»

رئیس اداره قرآن و عترت اداره کل آموزش و پرورش استان یزد از کسب رتبه برتر 67 نفر از دانش آموزان استان یزد در بیست و نهمین دوره مسابقه هفتگی درس‌هایی از قرآن خبر داد.

سعید غفاریان، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش یزدسعید غفاریان، رئیس اداره قرآن و عترت اداره کل آموزش و پرورش استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد با اشاره به شرکت دانش‌آموزان در طرح درس‌هایی از قرآن اظهار کرد: آزمون این دوره از مسابقات با هماهنگی و همکاری اداره کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش همانند سال گذشته از طریق فضای مجازی و سامانه آزمون آنلاین مؤسسه ترویج فرهنگ قرآنی در بین 97 هزار نفر دانش آموز منتخب دوره متوسطه و ششم ابتدایی برگزار شد.

وی ادامه داد: شرکت‌کنندگان که از آبان ماه سال 99 با مشاهده 18 برنامه تلویزیونی هفتگی درس‌هایی از قرآن در مسابقه حضور داشتند، پس از شرکت در آزمون نهایی و کسب بالاترین نمره به عنوان برگزیده معرفی شدند.

غفاریان با اشاره به اینکه در مراسمی جوایز و لوح سپاس مسابقه درس‌هایی از قرآن به دانش آموزان برگزیده اهدا شد بیان کرد: 67 نفر از دانش آموزان استان یزد موفق به کسب رتبه برتر در بیست و نهمین دوره مسابقه هفتگی درس‌هایی از قرآن شدند و با لوح تقدیر حجت‌الاسلام آقای قرائتی و کارت هدیه مورد تشویق قرار گرفتند.

انتهای پیام
captcha