مدیران مؤسسات قرآنی در سامانه «حمد» نام‌نویسی کنند
کد خبر: 4038862
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۶

مدیران مؤسسات قرآنی در سامانه «حمد» نام‌نویسی کنند

مسئول کارگروه قرآن و عترت اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد خوزستان با اشاره به آیین‌نامه عضویت فعالان قرآن و عترت در صندوق اعتباری هنر، گفت: لازمه عضویت در این صندوق و بهره‌مندی از حق بیمه، نام‌نویسی مدیران در سامانه حمد است.

سامانه جامع مدیریت موسسات قرآنی (حمد)

حسین لازم‌سعیدی، مسئول کارگروه قرآن و عترت اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به آیین‌نامه عضویت فعالان قرآن و عترت در صندوق اعتباری هنر، گفت: یکی از گروه‌های واجد شرایط عضویت، مدیران مؤسسات قرآنی هستند. لازمه عضویت در این صندوق و بهره مندی از حق بیمه، نام‌نویسی مدیران در سامانه حمد است.

وی با تصریح به اینکه غالب مدیران مؤسسات ما هنوز در این سامانه نام‌نویسی نکرده‌اند، اظهار کرد: چنانچه مؤسسات در روند نام‌نویسی خود در این سامانه با مشکل مواجه شدند، می‌توانند به واحد قرآن و عترت اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مراجعه کنند تا مسئله ثبت نام آنها رفع شود.

لازم‌سعیدی خاطرنشان کرد: در صورتی که مؤسسات موفق شوند در این سامانه ثبت نام کنند، این امکان برای آنها فراهم می‌شود که نام‌نویسی مربیان خود را در این سامانه انجام دهند.

گفتنی است؛ مؤسساتی که دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی یا سازمان تبلیغات اسلامی هستند در صورتی که خواهان ثبت نام در طرح پالایش صندوق اعتباری هنر هستند لازم است به سامانه qia.ir مراجعه کنند و با انتخاب گزینه «ورود به طرح پالایش» و ورود شماره همراه خود و دریافت کد تأیید، فرایند ثبت نام خود را در طرح پالایش انجام دهند.

انتهای پیام
captcha