انتخابات اتحادیه قرآنی چهارمحال‌وبختیاری به تعویق افتاد
کد خبر: 4056136
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۵

انتخابات اتحادیه قرآنی چهارمحال‌وبختیاری به تعویق افتاد

دور دوم انتخابات هیئت مدیره و بازرسین اتحادیه قرآنی چهارمحال‌وبختیاری که قرار بود پنجشنبه، ۲۲ اردیبهشت‌ماه برگزار شود، به دلیل همزمانی با سفر ریاست جمهوری و هیئت دولت به استان به تعویق افتاد.

اتحادیه قرآنی استان

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، اتحادیه مؤسسات و تشکل‌‌های قرآنی استان با انتشار اطلاعیه‌ای از تعویق برگزاری دور دوم انتخابات هیئت مدیره و بازرسین اتحادیه قرآنی چهارمحال‌وبختیاری خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است: «جلسه مجمع عمومی اتحادیه قرآنی استان که مقرر شده بود در تاریخ پنجشنبه ۲۲ اردیبهشت‌ماه با هدف برگزاری دور دوم انتخابات و تعیین اعضای جدید هیئت مدیره اتحادیه و هیئت بازرسان برگزار شود، به علت همزمانی با سفر ریاست جمهوری و هیئت دولت و نیز جلسه تودیع و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به پنج‌شنبه هفته آینده ۲۹ اردیبهشت‌ماه موکول شد».

مجمع عمومی اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های مردمی، فرهنگی قرآن و عترت(ع) چهارمحال‌وبختیاری و انتخابات هیئت مدیره اتحادیه و بازرسین این اتحادیه، ۲۰ اسفندماه سال گذشته در سالن غدیر اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد اما مجمع انتخاباتی هیئت مدیره و هیئت بازرسی اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های مردمی قرآن و عترت استان به‌دلیل به حد نصاب نرسیدن تعداد مؤسسات حاضر حائز رأی، به دور دوم موکول شد.

انتهای پیام
captcha