فراخوان همایش علمی، پژوهشی «اقتصاد پنهان» در لرستان
کد خبر: 4093454
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۴

فراخوان همایش علمی، پژوهشی «اقتصاد پنهان» در لرستان

سومین همایش علمی، پژوهشی «اقتصاد پنهان» با مشارکت دانشگاه‌های کشور از جمله دانشگاه لرستان برگزار می‌شود.

همایش علمی، پژوهشی «اقتصاد پنهان»به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه لرستان، سومین همایش علمی، پژوهشی «اقتصاد پنهان» با مشارکت دانشگاه‌های کشور از جمله دانشگاه لرستان برگزار می‌شود.

در این همایش از آثار علمی و پژوهشی شامل پژوهش، کتاب، پایان‌نامه دانشجویی ارشد و دکترا، مقاله و گزارش تحلیلی، تقدیر می‌شود و آثار برگزیده در نشریات علمی منتشر می‌شوند.

محورهای همایش عبارت از تحلیل محتوای فرمایشات رهبر معظم انقلاب در مورد قاچاق کالا و ارز، گفتمان‌سازی درباره کالاهای خارجی و قاچاق، دیپلماسی رسانه‌ای و قاچاق کالا و ارز، علل، آثار و پیامدهای قاچاق کالا و ارز، آینده‌پژوهی قاچاق کالا و ارز، دیپلماسی اقتصادی و قاچاق کالا و ارز، مبارزه با قاچاق کالا و ارز و حمایت از تولید ملی و سایر موضوعات مرتبط با این مسائل هستند.

مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این همایش تا 15 آذرماه سال‌جاری اعلام شده است و آیین افتتاح همایش در تاریخ 28 آذرماه در تهران(وزارت کشور) از ساعت 14 تا 19 خواهد بود.

علاقمندان به شرکت در این همایش برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به تارنمای ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز به نشانی https://epe.ir/ مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha