برگزاری ۵۰۰ ویژه‌برنامه به‌مناسبت نیمه شعبان در کهگیلویه‌وبویراحمد
کد خبر: 4125463
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۶

برگزاری ۵۰۰ ویژه‌برنامه به‌مناسبت نیمه شعبان در کهگیلویه‌وبویراحمد

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه‌وبویراحمد ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، از برگزاری ۵۰۰ ویژه‌برنامه در سطح استان همزمان با نیمه شعبان، سالروز تولد مهدی(عج) خبر داد.

حجت‌الاسلام سیدهاشم موسوی‌نیا، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه‌وبویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، حجت‌الاسلام سیدهاشم موسوی‌نیا، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه‌وبویراحمد روز گذشته، 10 اسفندماه در نشست هماهنگی ویژه‌برنامه‌های نیمه شعبان در سطح استان، با اشاره به برگزاری 500 عنوان برنامه در این ایام، اظهار کرد: در نیمه شعبان، تبیین معارف مهدوی و برگزاری مراسم احیاء در تمام مساجد توسط روحانیون مستقر، مبلغین و امام محله بین نماز ظهر و عصر و بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار می‌شود.

وی برنامه‌های محله‌محور در تمام شهرها را یکی دیگر از برنامه‌های اجرایی برشمرد و افزود: نورافشانی در شب نیمه شعبان، برگزاری مسابقات متنوع فرهنگی، آذین‌بندی مساجد، خیابان‌ها و محلات، برگزاری ایستگاه‌های صلواتی و برپایی نمایشگاه‌ها در سطح شهرها و مدارس استان از جمله این برنامه‌هاست.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه‌وبویراحمد افزود: طبق روال هر سال در روستای کتا در شهرستان دنا «ایستگاه صلواتی» ویژه با حضور چندین روحانی بنام برپا می‌شود و در شهرها و محلات برنامه «حرف‌آورد» توسط ستاد نهضت پیشرفت بانوان در استان اجرا خواهد شد.

حجت‌الاسلام موسوی‌نیا با بیان اینکه در مراکز همه شهرستان‌ها در روز نیمه شعبان مراسم پیاده‌روی برگزار می‌شود، گفت: این مراسم در یاسوج از ساعت ۹ صبح از امام‌زاده عبدالله(ع) به سمت خیابان جمهوری و خیابان مصلی انجام می‌شود. محتوای این برنامه‌ها بیشتر بحث فضا‌سازی و بصیرت‌افزایی فلسفه ظهور و انتظار است که بتوانیم به اندیشه فلسفه ظهور و انتظار بپردازیم.

انتهای پیام
captcha