برگزاری آیین شب‌های قدر در تمامی مساجد لرستان
کد خبر: 4132658
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۴

برگزاری آیین شب‌های قدر در تمامی مساجد لرستان

معاون اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به اینکه مراسم احیای شب‌های قدر در همه امامزاده‌ها و مساجد لرستان برگزار می‌شود، گفت: این مراسم از ساعت ۲۲ آغاز و تا یک ساعت قبل از اذان صبح ادامه دارد.

حجت‌الاسلام محمدحسین وحیدی، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستانحجت‌الاسلام محمدحسین وحیدی، معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان، در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان با گرامیداشت لیالی قدر اظهار کرد: تدابیر و برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری آیین شب‌های قدر در تمامی مساجد شهری و ارادت استان در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه مراسم احیای شب‌های قدر از ساعت ۲۲ تا یک ساعت قبل از اذان صبح همراه با سخنرانی، مداحی، خواندن دعاهای جوشن کبیر، مجیر و قرآن به سر گذاشتن برگزار می‌شود، گفت: مراسم احیای شب‌های قدر در مصلی الغدیر خرم‌آباد و تمام مصلی‌های شهرستان‌های استان برگزار می‌شود. همچنین حسینیه ثارالله سپاه ناحیه خرم‌آباد میزبان آیین شب‌های قدر خواهد بود.

وحیدی از تمهیدات ویژه ترافیکی و حمل و نقلی برای شرکت‌کنندگان در مراسم شب‌های قدر خبر داد و افزود: ارائه سرویس و حوزه جابجایی افراد شرکت‌کننده در مراسم احیا با همکاری مدیریت شهری انجام خواهد شد.

انتهای پیام
captcha