اجرای ۵۰۰ ویژه‌برنامه به مناسبت هفته عفاف و حجاب در آذربایجان غربی
کد خبر: 4153806
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۶

اجرای ۵۰۰ ویژه‌برنامه به مناسبت هفته عفاف و حجاب در آذربایجان غربی

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان غربی از اجرای 500 عنوان برنامه به مناسبت هفته عفاف و حجاب خبر داد و گفت: این برنامه‌ها با هدف نهادینه‌‌سازی زیست عفیفانه در مناطق مختلف استان برگزار خواهد شد.

رقیه موسویان مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان غربیرقیه موسویان، مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان غربی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، گفت: از 17 تا 23 تیر ماه به عنوان هفته عفاف و حجاب نام‌گذاری شده است، که بیش از 500 عنوان برنامه با هدف نهادینه‌سازی زیست عفیفانه برگزار خواهد شد.

وی این هفته را یک فرصت ارزشمند برای تکریم حیا و پوشش اسلامی به عنوان اصالت زن ایرانی و آگاه‌سازی عمومی نسبت به کارکردهای زیست عفیفانه دانست و ادامه داد:  در این راستا برنامه‌های مختلفی با مشارکت نهادها، ادارات و سازمان‌های مردم نهاد و با بهره‌گیری از شیوه‌های خلاقانه با مخاطب قرار دادن آحاد مردم اعم از برادران و خواهران اجرا می‌شود.

موسویان با بیان اینکه در این راستا 500 برنامه پیش‌بینی شده است، که از عناوین برنامه‌های شاخص در این هفته می‌توان به همایش تخصصی «زنان تمدن‌ساز جهان اسلام» با دعوت از بانوان تاثیرگذار فرهنگی و اجتماعی از کشور جمهوری آذربایجان و گرجستان و همایش ویژه‌ای با حضور این عزیزان با عنوان « نگین عرش» در پارک گوللرباغی ارومیه در روز دوشنبه، ۱۹ تیر از ساعت ۱۸:۳۰ اشاره کرد.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان غربی بیان کرد: همچنین اجتماع بزرگ خانوادگی مدافعان حریم خانواده در سطح شهرستان‌های استان، بر پایی غرفه‌های یک حس خوب در پارک‌ها و امکان تفریحی، دیدار دختران جوان و نوجوان با مادران شهدا، اهدای خون به نیابت از شهدای گوهرشاد سایر برنامه‌ها است.

وی برگزاری مشاعره و عصر شعر با حضور شعرای نامی و برجسته، برگزاری پاتوق‌های دخترانه گفت‌وگومحور در پارک‌ها و اماکن تفریحی با هدف پاسخ به شبهات، تجلیل و الگوسازی از بانوان شاخص ومحجبه، برگزاری نمایشگاه‌های عفاف و حجاب در مکان‌های پرتردد و گردشگری از جمله سایر برنامه‌‌ها برشمرد.

انتهای پیام
captcha