اشاعه معارف دینی در جامعه مهم‌ترین هدف بانوان قرآنی است
کد خبر: 4161911
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۲
رئیس اداره تبلیغات اسلامی گنبدکاووس:

اشاعه معارف دینی در جامعه مهم‌ترین هدف بانوان قرآنی است

حجت‌الاسلام احمدرضا کریمی با بیان اینکه اشاعه معارف دینی در جامعه مهم‌ترین هدف بانوان قرآنی است، گفت: از جمله نکاتی که باید در دستور کار هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی قرار بگیرد تأکید بر شبکه‌سازی و توسعه کنشگرهای مردمی و مسئله جهادتبیین در برنامه‌های قرآنی است.

نشست هیات اندیشه ورز بانوانی قرآنی د. گنبد کاووس

به گزارش ایکنا از گلستان، جلسه هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی شهرستان گنبدکاووس با حضور رئیس اداره تبلیغات اسلامی گنبدکاووس و بانوان و فعالان قرآنی امروز، ۲۱ مرداد در تبلیغات اسلامی گنبدکاووس برگزار شد.

حجت‌الاسلام احمدرضا کریمی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی گنبدکاووس در این مراسم گفت: از جمله نکاتی که باید در دستور کار هیئت اندیشه ورز بانوان قرآنی قرار بگیرد تأکید بر شبکه‌سازی و توسعه کنشگرهای مردمی و مسئله جهادتبیین در برنامه‌های قرآنی است.

وی با بيان اينکه بايد نسل جوان را با قرآن آشنا کنيم، تصریح کرد: قرآن نور است و نورانيت را به‌دنبال دارد که بايد مربيان و مدرسان قرآنی علاوه بر آموزش قرائت اين کتاب آسمانی، معارف و آموزه‌های آن را برای نسل جوان تبيين کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گنبدکاووس با اشاره به گسترش فرهنگ قرآنی در میان جامعه بانوان، تصریح کرد: امیدواریم با بهره‌گیری از ظرفیت‌های هیئت‌های اندیشه‌ورز بانوان قرآنی بتوانیم فرهنگ قرآنی را میان جامعه بانوان و آحاد مردم گسترش دهیم و در راستای اعتلای نظام جمهوری اسلامی و توسعه فرهنگ قرآنی گام‌های مؤثری برداریم.

حجت‌الاسلام کریمی با بیان‌ اینکه تربیت قرآنی در تعالی جامعه اثرگذر است، اگر دختران ما و در حقیقت مادران فردا در جامعه به درستی تربیت شوند، جامعه اسلامی کمتر دچار آسیب و صدمه خواهد شد و برکات این تربیت صحیح مشکلات جامعه را برطرف خواهد کرد.

وی گفت: یکی از اهداف ما در خصوص حفظ ظرفیت جلسات خانگی، برگزاری کارگاه‌های سبک زندگی قرآنی است. در این راستا باید مسئولان این جلسات را گرد هم آوریم و جلسات آموزشی تحت عنوان شناخت و رفع آسیب‌های خانواده برگزار کنیم.

انتهای پیام
captcha