پیش‌بینی حضور یک میلیون زائر پیاده در مشهد
کد خبر: 4166159
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۳

پیش‌بینی حضور یک میلیون زائر پیاده در مشهد

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد گفت: طبق پیش‌بینی‌های صورت گرفته بیش از یک میلیون نفر به صورت پیاده در ایام آخر ماه صفر به مشهد وارد خواهند شد.

زائران پیاده امام رضا(ع)به گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، حسین باغگلی، معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد، اظهار کرد: زمینه استقبال یک میلیون زائر پیاده در ایام پایانی ماه صفر فراهم شده است.

وی با بیان اینکه مدیریت شهری سرشار از تجربیات بسیار در برگزاری مناسبت‌های متعدد است، گفت: ستاد برگزاری دهه آخر صفر شهرداری مشهد کار خود را از سال گذشته با بررسی نقاط قوت و عملکرد خود را آغاز کرد.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد افزود: سال گذشته وظایف شهرداری حول پنج کمیته مورد بررسی قرار می‌گرفت، اما امسال با توجه به نیازهای موجود تعداد کمیته‌های تخصصی به هفت کمیسیون افزایش پیدا کرده است.

باغگلی از افزایش انسجام بین بخش‌های مختلف شهرداری برای برگزاری هرچه بهتر مراسم دهه آخر صفر خبر داد و تصریح کرد: مهم‌ترین مؤلفه خدمت، یکپارچگی و انسجام در ارائه خدمات به زائران و مجاوران است به شکلی که این خدمات به صورت ملموس احساس و درک شود.

وی ادامه داد: شهرداری در دهه آخر صفر چند ماموریت ذاتی دارد که می‌توان از آماده‌سازی زیرساخت های شهری مناسب برای پذیرش زائرانی که از مبادی ورودی به مشهد وارد می‌شوند، به عنوان مهم‌ترین بخش این ماموریت اشاره کرد.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد اظهار کرد: ایجاد شرایط اسکان اضطراری، تامین سرویس بهداشتی، ایجاد فضای ارائه ارزاق عمومی و کمک به موکب‌های خدمت‌رسان از دیگر ماموریت‌های شهرداری مشهد در دهه آخر صفر است.

باغگلی بیان کرد: با توجه به جلسات برگزار شده در سطح مدیریت شهری و تقسیم کار انجام شده به نظر می‌رسد بتوانیم امسال خدمات مطلوب‌تری نسبت به سال گذشته ارائه کنیم.

انتهای پیام
captcha