اعلام فراخوان چهارمین جشنواره شعر «داوار» در چهارمحال‌وبختیاری
کد خبر: 4169171
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۶:۳۰

اعلام فراخوان چهارمین جشنواره شعر «داوار» در چهارمحال‌وبختیاری

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری از انتشار فراخوان چهارمین جشنواره شعر چهارمحال و بختیاری با عنوان «داوار» (مادرانه) خبر داد.

جشنواره شعر داوار

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری، حجت‌الله شیروانی، معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری از انتشار فراخوان چهارمین جشنواره شعر چهارمحال و بختیاری با عنوان «داوار» (مادرانه) خبر داد و گفت: چهارمین جشنواره شعر این استان با همکاری اداره شهرستانی کیار و انجمن شعر و ادب عباس ارشاد شهر ناغان، آبان امسال برگزار می‌شود.

وی «زندگی و تکریم مقام والای حضرت فاطمه(س)»، «مادران و همسران شهدا»، «حجاب و عفاف» و «توصیف مقام رفیع مادر و منزلت زن» را از محورهای این جشنواره شعر بیان و تصریح کرد: هر شاعر می‌تواند سه اثر در هر نوع قالب شعری را به دبیرخانه ارسال کند و آثار ارسالی نیز نباید پیش از این در جشنواره دیگری پذیرفته شده و یا به چاپ رسیده باشد.

شیروانی درباره بخش‌های جشنواره شعر داوار، افزود: در هریک از بخش‌های زبان معیار و بختیاری این جشنواره، سه برگزیده با نظر هیئت داوران معرفی و به برگزیدگان به ترتیب هدایای 12، 10 و 8 میلیون ریالی به همراه لوح سپاس اهدا خواهد شد.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری مهلت ارسال آثار به جشنواره داوار را تا 20 مهر امسال اعلام کرد و اظهار داشت: علاقه‌مندان به شرکت در این رویداد ادبی می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره به نشانی شلمزار، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کیار ارسال کرده و یا با شماره 09913141657 در پیام‌رسان‌های ایتا و بله در ارتباط باشند.

گفتنی است، شهرستان کیار آبان امسال میزبان هفتمین جشنواره شعر طنز چهارمحال و بختیاری نیز خواهد بود و شاعران طنزپرداز می‌توانند تا 20 مهر برای شرکت در این جشنواره اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha