لزوم ارائه محتوای عملیات‌های فرهنگی با توجه شرایط جامعه
کد خبر: 4174284
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۸
مسئول ستاد عملیات‌های سازمان تبلیغات اسلامی تأکید کرد؛

لزوم ارائه محتوای عملیات‌های فرهنگی با توجه شرایط جامعه

حجت‌الاسلام سعید روحانی گفت: برای ارائه محتوای عملیات‌های فرهنگی شرایط جامعه را مدنظر قرار داده و از هیئت‌های اندیشه‌ورز کمک می‌گیریم.

نشست ارزیابی عملیات محرم و صفر در خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام سعید روحانی، مسئول ستاد عملیات‌های سازمان تبلیغات اسلامی، امروز، 18 مهرماه در نشست ارزیابی عملیات محرم و صفر که در اداره‌کل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی برگزار شد، اظهار کرد: در برنامه‌های فرهنگی هیچ‌گاه یک نسخه واحد برای کل کشور نمی‌پیچیم.

وی با بیان اینکه خراسان‌جنوبی را از گذشته به کار فرهنگی ویژه می‌شناسیم، افزود: استان‌ها می‌توانند برنامه‌های فرهنگی را بومی‌سازی کرده و با زیست‌بوم خود منطبق کنند، اما در نهایت همه یک هدف در عملیات‌ها خواهیم داشت. 

مسئول ستاد عملیات‌های سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه این اقدامات فرهنگی به‌ویژه در موکب‌های خدمت‌رسانی در کاظمین جلوه بیشتری داشته است، تصریح کرد: برای پخته‌تر شدن کارها نظر استان‌ها را نیز در مورد عملیات‌های محرم و صفر جویا شده و براساس آن برنامه‌ریزی می‌کنیم.

روحانی با اشاره به اینکه در عملیات‌های فرهنگی نیاز است همه ظرفیت‌های سازمان از جمله نهضت پیشرفت بانوان، حوزه هنری و سایر ظرفیت‌ها پای کار بیایند، اظهار کرد: نقاط قوت و ضعف عملیات‌های اجرا شده در هر استان را بررسی خواهیم کرد و برای ارائه محتوای عملیات‌های فرهنگی شرایط جامعه را مدنظر قرار داده و از هیئت‌های اندیشه‌ورز کمک کمک می‌گیریم.

انتهای پیام
captcha