جلسه ترویج اخلاق‌مداری در بنیاد شهید اردبیل برگزار شد
کد خبر: 4177541
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۵

جلسه ترویج اخلاق‌مداری در بنیاد شهید اردبیل برگزار شد

جلسه ترویج اخلاق‌مداری در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل با سخنرانی حجت‌الاسلام سیداحمد سعادتیT نماینده ولی‌فقیه در بنیاد استان برگزار شد.

جلسه ترویج اخلاق‌مداری در بنیاد شهید و امور ایثارگرانبه گزارش ایکنا از اردبیل، در اجرای دستورالعمل مربوطه و در راستای ترویج اخلاق‌مداری در میان کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران، اول آبان‌ماه جلسه اخلاق با حضور کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل در نمازخانه بنیاد شهید ستاد استان و با سخنرانی حجت‌الاسلام سیداحمد سعادتی، نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران اردبیل برگزار شد.

سعادتی با تأکید بر لزوم برگزاری جلسات اخلاق تصریح کرد: حسن خلق یکی از مهمترین موضوعات تأکید شده در قرآن کریم و آیات و روایات است و طبق آیات کریمه قرآن کریم، حسن خلق برجسته‌ترین ویژگی پیامبر اکرم(ص) بوده است.

نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل در ادامه افزود: انسان هیچ زمانی از پند و اندرز و تذکر بی‌نیاز نیست و این موضوع به سنّ و سال و تحصیلات ارتباطی ندارد و انسان باید همواره در پی تعالی و رشد اخلاقی و معنوی باشد.

سعادتی کارکنان بنیاد شهید را انسان‌هایی اخلاق‌مدار دانست و بیان کرد: خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران موهبتی بی‌نظیر است که نصیب کارکنان خدوم بنیاد شهید شده است و باید از این فرصت معنوی به نحو احسن بهره ببریم.

وی مأموریت اصلی نمایندگی ولی‌فقیه در بنیاد را همکاری تنگاتنگ با مدیرکل و ایجاد همدلی و وحدت بین کارکنان و همچنین کمک به ارتقای معنوی و رشد اخلاقی کارکنان بنیاد استان دانست.

نماینده ولی‌فقیه در بنیاد استان اداره را خانواده دوم نامید و ایجاد فضای صمیمانه و همدلانه را مهمترین مؤلفه موفقیت در امور اداری قلم‌داد کرد.

تفسیر و توضیح آیاتی چند از کلام‌الله مجید با موضوع اخلاق به ویژه پرهیز از سوء ظن و تجسّس در امور دیگران پایان‌بخش سخنان نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید استان اردبیل بود.

انتهای پیام
captcha