نیروی دریایی ویترینی برای ارائه توانمندی‌ها در جهان باشد
کد خبر: 4178241
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۰
امیر ایرانی:

نیروی دریایی ویترینی برای ارائه توانمندی‌ها در جهان باشد

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه شرکت ماشین‌سازی اراک مجموعه کاملی از تمام صنایع را در خود دارد و می‌تواند در حوزه سازه دریایی و ... مثمرثمر باشد، گفت: نیروی دریایی می‌تواند ویترینی برای ارائه توانمندی‌ها در جهان باشد.

بازدید امیر ایرانی از ماشین سازی اراک

 به گزارش ایکنا از استان مرکزی، امیر شهرام ایرانی، فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش، امروز، 6 آبان در جریان بازدید از شرکت ماشین‌سازی اراک، ظرفیت‌های موجود در استان مرکزی را قابل توجه دانست و بیان کرد: شرکت ماشین‌سازی اراک در واقع دارای ظرفیت اقیانوسی است که از زمان دفاع مقدس تاکنون خدمات ارزنده‌ای را انجام داده است.

وی به نقش و اثرگذاری شرکت ماشین‌سازی اراک در پشتیبانی از جنگ در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: این شرکت روزی حامی رزمندگان در جبهه‌های حق علیه باطل بود و امروز باید در عرصه دریا حاضر شود. مجموعه صنایع باید مأموریت‌های خود در صحنه اقیانوس‌ها را به خوبی دنبال کنند تا بتوان نهایت بهره‌برداری از آنان را داشت.

دریادار ایرانی با ابراز امیدواری از اینکه بتوان پرچم اراک را در اقیانوس‌ها برافراشته کرد، تصریح کرد: فعالیت‌های موجود نشان‌دهنده این است که مجموعه کاملی از تمام شرکت‌ها در این شرکت وجود دارد که قادرست در پروژه‌های بنادر، سازه‌های دریایی و ساحل مثمرثمر باشد. نیروی دریایی می‌تواند ویترینی برای ارائه توانمندی‌های صنایع در جهان باشد تا افراد بیشتری متقاضی استفاده باشند.

صنایع قابلیت اتصال به اقتصاد دریا محور را دارند

فرزاد مخلص‌الائمه، استاندار مرکزی، نیز به ظرفیت‌های فعال صنایع متعدد در استان در بخش‌های مختلف اشاره و اظهار کرد: عصر امروز نیز نشستی با حضور امیر ایرانی با صنایع برگزار می‌شود.

استاندار مرکزی در پایان با بیان اینکه صنیع استان قدرت، توان و ظرفیت اتصال به اقتصاد دریا محور را دارند، ادامه داد: این سفر و سفر مسئولان استان به سواحل مکران می‌تواند به معرفی و توسعه ظرفیت‌های استان در راستای توسعه اقتصاد دریامحور منتج شود.

انتهای پیام
captcha