جلسات خانگی؛ ابزار فرهنگی نشر معارف قرآن
کد خبر: 4178433
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۰
در گفت‌وگو با ایکنا مطرح شد

جلسات خانگی؛ ابزار فرهنگی نشر معارف قرآن

رئیس اداره امور قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی با بیان اینکه جلسات خانگی قرآن ابزار فرهنگی نشر معارف قرآن است، گفت: جلسات خانگی قرآن بستر مناسبی را برای انس و آشنایی بیشتر با کتاب زندگی فراهم می‌آورد.

فاطمه رهبردار، رئیس اداره امور قرآن عترت و نماز آموزش پرورش خراسان جنوبیفاطمه رهبردار، رئیس اداره امور قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی با بیان اینکه پاسداشت مقام حافظان قرآن در جامعه و ترویج فرهنگ قرآن مؤثر و نتیجه‌بخش است، گفت: برگزاری مسابقات و نمایشگاه‌های قرآنی در سطوح مختلف گامی در مسیر گسترش و ترویج فرهنگ قرآنی است که ایده‌هایی را در کودکان و نوجوانان به سمت و سوی معنویت و رشد الهی سوق می‌دهد.

وی در خصوص برگزاری مسابقات و نمایشگاه قرآنی برای کاهش جرائم و معضلات اخلاقی تصریح کرد: بی‌تردید براساس روایات ائمه معصومین(ع) و آموزه‌های قرآن کریم قرارگرفتن در فضای قرآنی انسان را از خطرات و گمراهی در امان می‌دارد.

رئیس اداره امور قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی در زمینه نشر و ترویج معارف قرآنی در جامعه اظهار کرد: برنامه‌ریزی برای فعالیت‌های قرآنی در رده سنی متفاوت و گرامیداشت مقام حافظان قرآن کریم در جامعه در ترویج فرهنگ قرآن مؤثر و نتیجه‌بخش است.

رهبردار با بیان اینکه جلسات خانگی قرآن ابزار فرهنگی نشر معارف قرآن است، گفت: جلسات خانگی قرآن بستر مناسبی را برای انس و آشنایی بیشتر با کتاب زندگی فراهم می‌آورد. هدایت و رشد تعالی قرآن کریم با نهادینه کردن فضیلت‌ها و عمل به آموزه‌های آن ایجاد می‌شود.

انتهای پیام
captcha