جنایت‌های امریکا در حق ملت ایران ریشه تاریخی دارد
کد خبر: 4179616
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۶
امام جمعه موقت ساری:

جنایت‌های امریکا در حق ملت ایران ریشه تاریخی دارد

امام جمعه موقت ساری با اشاره به سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا گفت: جنایت امریکا در حق ملت ایران ریشه تاریخی دارد و درگیری بین اسلام و کفر از روز اول تاکنون بوده است و ادامه خواهد داشت.

حجت‌الاسلام حسینی کارنامی، امام جمعه موقت ساریبه گزارش ایکنا از مازندران، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسین حسینی کارنامی، امام جمعه موقت ساری، امروز، 12 آبان در خطبه‌های نماز جمعه با گرامیداشت  13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی  و یاد خاطره ۳۶ هزار دانش‌آموز دوران دفاع مقدس گفت: شهادت حدود سه هزار معلم در دوران دفاع مقدس برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی است، با این وجود نیازمند آن هستیم که فرهنگ دفاع مقدس  همواره باقی بماند.

حسینی کارنامی تصریح کرد: در حال حاضر  افرادی  دنبال ترویج بی‌حجابی و فرهنگ منحط غرب بین دانش‌آموزان و جامعه هستند و باید تزکیه را بر تعلیم مقدم بدانیم.

امام جمعه موقت ساری با اشاره به تسخیر لانه جاسوسی آمریکا از سوی دانشجویان مسلمان پیرو خط امام، خاطرنشان کرد: جنایت استکبار جهانی امریکا در حق ملت ایران ریشه تاریخی دارد و درگیری بین اسلام و کفر از روز اول تاکنون بوده است و ادامه خواهد داشت.

وی  اظهار کرد: آمریکا دنبال استیلای فرهنگ خود بر ملت‌ها و کشورها است، حضرت امام راحل به خاطر دفاع از وطن تبعید کردند و با تمام وجود به ملیت و مرز وطن اعتقاد داشت.

حسینی کارنامی بیان کرد: ملت ایران هیچگاه زیر بار ظلم و ستم آمریکا نرفته است و نخواهد رفت، اگر می‌خواهیم کشور مستقلی داشته باشیم هیچ‌گاه نباید دروازه کشور را به روی ابر قدرت‌ها باز کنیم و سر سازش به آن‌ها فرود اوریم.

امام جمعه موقت ساری با اشاره به موضع‌گیری درست و به موقع نماینده ولی فقیه در استان برابر اقدام هنجار شکننده یک پزشک متخلف در آمل، بیان کرد: جامعه پزشکی ما سالم و انقلابی است اما باید با خاطیان و افراد متخلف برخورد شود سازمان نظام پزشکی به دلیل مسائل معرفتی نیازمند بازنگری است.

وی با محکوم کردن  جنایات رژیم صهیونیستی تأکید کرد: همه گروه‌های جهادی  در میدان حضور پیدا کنند، چرا که دل ما مسلمانان از جنایت‌های این رژیم به درد آمده است.

حسینی کارنامی در پایان افزود: وظیفه و رسالت کشورهای اسلامی و مسلمانان هدایت و حمایت است و باید در صورت نیاز وارد این کارزار و مبارزه شد زیرا رژیم غاصب ۱۰ هزار مسلمان را کشت و باید جهان اسلام بیدار شود.

انتهای پیام
captcha