فعالیت ۲۰ گروه جهادی دانشجویی در همدان
کد خبر: 4183455
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۹

فعالیت ۲۰ گروه جهادی دانشجویی در همدان

مسئول بسیج دانشجویی همدان از فعالیت ۲۰ گروه جهادی دانشجویی در استان خبر داد و گفت: انجام فعالیت‌های آموزشی، عمرانی، اجتماعی، مشاوره و روانشناسی و همچنین فعالیت‌های پزشکی از جمله خدمات قابل ارائه این دانشجویان است.

گروه جهادیحمید پورحسینی، مسئول بسیج دانشجویی همدان، در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: در حال حاضر ۲۰ گروه جهادی از دانشجویان آماده خدمت‌رسانی به مردم و انجام فعالیت‌های جهادی هستند که اغلب در ایام تابستان، تعطیلات عید و در آخر هفته‌ها اقدام به خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه همه این افراد دانشجویان بسیجی هستند، اظهار کرد: انجام فعالیت‌های آموزشی، عمرانی، اجتماعی، مشاوره و روانشناسی و همچنین فعالیت‌های پزشکی از جمله خدمات قابل ارائه این دانشجویان است.

پورحسینی با بیان اینکه خدمات ارائه شده اغلب در حاشیه شهر، روستاها، دیزج، مریانج، خضر و... انجام می‌گیرد، افزود: با توجه به محل مورد نظر آموزش‌ها و خدمات در مدرسه‌ها، حسینیه‌ها و یا مساجد محل ارائه می‌شود.

وی ادامه داد: علاوه بر این در ایام مناسبتی همچون شب عید و یا شب یلدا گروه جهادی دانشجویی اقدام به جمع‌آوری کمک‌های مردمی کرده و آن را در بین نیازمندان تقسیم می‌کند. جمعیت دانشجویی امام حسن(ع) نیز در حاشیه شهر اقدام به ارائه طرح کمک‌های غذایی به خانواده‌هایی که دارای کودکان بی‌سرپرست، بدسرپرست و کم توان هستند می‌کند.

مسئول بسیج دانشجویی همدان گفت: برخی از این گروه‌های جهادی نیز به‌صورت آخر هفته فعال شده و درصدد جذب نوجوانان هستند، این گروه‌های جهادی با پاسخ به سؤالات بسیاری از نوجوانان در تعیین صحیح مسیر زندگی آنها نقش داشتند.

انتهای پیام
captcha