جهانی‌سازی‌ سبک زندگی فاطمی؛ الگوی تمدنی بسیج جامعه زنان
کد خبر: 4184344
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۶
در گفت‌وگو با ایکنا مطرح شد

جهانی‌سازی‌ سبک زندگی فاطمی؛ الگوی تمدنی بسیج جامعه زنان

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه انصار‌الرضا(ع) خراسان‌جنوبی گفت: شعار و الگوی تمدنی بسیج جامعه زنان، جهانی‌سازی‌ سبک زندگی فاطمی است که در همین راستا بسیج جامعه زنان مأموریت‌های مختلفی را برعهده دارد.

فاطمه بصیری پور مسئول بسیج جامعه زنان سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبیفاطمه بصیری‌پور، مسئول بسیج جامعه زنان سپاه انصار‌الرضا(ع) خراسان‌جنوبی، در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی گفت: بانوان حدود نیمی از جمعیت کشور هستند که در عرصه‌‌های مختلف اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی ایفای نقش می‌کنند و نقش‌ بی‌بدیل و مؤثر زنان در طول شکل‌گیری انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس در تداوم خط انقلاب، حفظ و حراست از ارزش‌ها و امروز در گام دوم انقلاب برگ زرینی بر افتخارات زن مسلمان انقلابی ایران اسلامی است.

وی به نقش مهم زنان در تحکیم بنیان خانواده اشاره کرد و افزود: جایگاه بانوان در تربیت انسان‌های صالح، توانمند، متعهد و متخصص بسیار رفیع است. به‌منظور تحقق فرامین امامین انقلاب اسلامی، بسیج جامعه زنان به‌عنوان یک نهاد ارزشی و انقلابی تلاش می‌کند که جایگاه خودش را منطبق با چشم‌انداز ترسیم شده در بیانیه گام دوم انقلاب توسط مقام عظمای ولایت به‌منظور تحقق تمدن نوین اسلامی ترسیم کند و برنامه‌ها و سیاست‌های راهبردی را در جهت تحقق سبک زندگی اسلامی ایرانی، احیای هویت اسلامی و ملی زن مسلمان در عرصه‌های مختلف و تعمیق باورهای دینی در بین زنان و همچنین ترسیم نقش آنان براساس الگوگیری از سیره حضرت زهرا(س) طراحی کند.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه انصار‌الرضا(ع) خراسان‌جنوبی با بیان اینکه بسیج جامعه زنان میدان‌دار و تمدن‌ساز نوین اسلامی است که نقش‌آفرینی در ترویج و تعمیق اندیشه برتری و کرامت الهی زن مسلمان انقلابی در جهان بر مبنای سبک زندگی فاطمی که همان الگوی سوم نه شرقی نه غربی است، گفت: پیشتازی در ترسیم و تبیین الگوی خانواده تراز انقلاب اسلامی برای تربیت نسل انقلابی جامعه‌پرداز و تمدن‌ساز و پرچم‌داری گفتمان انقلاب اسلامی در حوزه زن و خانواده تراز منظومه فکری مقام معظم رهبری با شعار  و الگوی تمدنی جهانی‌سازی‌ سبک زندگی فاطمی نقش‌آفرینی می‌کند.

وی با اشاره به پایه‌گذاری بسیج توسط معمار کبیر انقلاب بیان کرد: بسیج یک تفکر و یک فرهنگ است و امروزه شاهد صدور تفکر انقلابی و مکتب بسیج در جوامع بین‌المللی هستیم. در هفته بسیج امسال، ۹۸ عنوان برنامه در رده‌های بسیج خواهران استان با رویکرد خانواده‌محوری، هویت‌بخشی، روحیه انقلابی، شور و نشاط و امید‌آفرینی برنامه‌ریزی و اجرایی شد‌ که اجتماع بزرگ دختران حاج قاسم در ۱۱ شهرستان استان با نقش‌آفرینی نوجوانان و جوانان از محوری‌ترین برنامه‌ها بود.

انتهای پیام
captcha