عملیات مروارید، سیادت دریایی ایران را بر پهنه آب‌های جنوب تضمین کرد
کد خبر: 4184983
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۳
جانشین فرماندهی آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) رشت:

عملیات مروارید، سیادت دریایی ایران را بر پهنه آب‌های جنوب تضمین کرد

ناخدایکم صابر مسیح‌پور گفت: عملیات مروارید، اقتدار پوشالی نظام سلطه را بر هم ریخت و سیادت دریایی ایران را بر پهنه آب‌های گرم جنوب کشور و خلیج نیلگون فارس تضمین کرد تا شریان اقتصادی این سرزمین برقرار و تثبیت شود.

ناخدایکم صابر مسیح‌پور جانشین فرماندهی آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) رشت

به گزارش ایکنا از گیلان، ناخدایکم صابر مسیح‌پور، جانشین فرماندهی آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) رشت، روز گذشته، هشتم آذرماه در جمع دانش‌آموزان مدرسه دوره متوسطه شاهد کمیل رشت، با تبریک فرارسیدن هفته نیروی دریایی اظهار کرد: هفتم آذرماه نقطه‌ عطفی در روند اعتلا و اقتدار نیروی راهبردی دریایی ارتش برای دفاع از مرز‌های آبی و مقابله‌ به موقع با زیاده‌خواهی دشمنان است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره‌ شهدای گرانقدر، به‌ویژه شهدای ناوچه پیکان بر لزوم پاسداشت یاد و خاطره‌ این سرمایه‌های عظیم و دفاع از آرمان‌های پاک شهدا که برگرفته از منویات راهگشای امامین انقلاب است، تأکید کرد.

جانشین فرماندهی آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) رشت گفت: عملیات مروارید همچون حماسه‌ایی ماندگار، اقتدار پوشالی نظام سلطه را بر هم ریخت و سیادت دریایی ایران را بر پهنه آب‌های گرم جنوب کشور و خلیج نیلگون فارس تضمین کرد تا شریان اقتصادی این سرزمین در حوزه‌ صادرات و واردات انواع کالا در بنادر جنوبی برقرار و تثبیت شود.

انتهای پیام
captcha