تشرف اساتید قرآنی کشور پاکستان به حرم مطهر رضوی
کد خبر: 4194927
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۷

تشرف اساتید قرآنی کشور پاکستان به حرم مطهر رضوی

جمعی از اساتید قرآنی ایالت سند پاکستان به میزبانی مدیریت زائران غیر ایرانی با حضور در مشهد مقدس به بارگاه مطهر حضرت رضا(ع) مشرف شدند.

تشرف اساتید قرآنی کشور پاکستان به حرم مطهر رضوی

به گزارش خبرنگار ایکنا، جمعی از اساتید قرآنی و فعالان فرهنگی ایالت سند در پاکستان عصر امروز، ۳۰ دی ماه با حضور در حرم مطهر رضوی، ضمن بهره‌مندی از کلاس‌های تبلیغی و ترویجی مدیریت زائران غیر ایرانی آستان قدس رضوی به زیارت مضجع نورانی امام هشتم شیعیان مشرف شدند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد ذوالفقاری، مدیریت زائران غیر ایرانی طی سخنانی در این دیدار، اظهار کرد: حرم حضرت رضا(ع) یکی از بزرگ‌ترین قطب‌های فرهنگی و قرآنی در جهان اسلام است که بسیاری از زائرین غیر ایرانی نیز از برنامه‌های قرآنی حرم مطهر استفاده می‌کنند. جلسات تلاوت قرآن، جلسات تدبر در قرآن، کرسی‌های تلاوت و برنامه‌های معرفتی بر اساس قرآن کریم از برنامه‌های قرآنی مدیریت زائران غیر ایرانی حرم مطهر رضوی است. 

وی افزود: بسیاری از زائران غیر ایرانی به منظور بهره‌مندی از برنامه‌های آموزشی آن در تشرفات خود، به مدیریت زائران غیر ایرانی مراجعه و خواستار شرکت در کلاس درس اساتید می‌باشند.

تشرف اساتید قرآنی کشور پاکستان به حرم مطهر رضوی

مدیریت زائران غیر ایرانی با اشاره به برنامه‌های متنوع و کاربردی فرهنگی و قرآنی این مدیریت ادامه داد: جلسات و کلاس‌های آموزشی در حوزه‌های مختلف تفسیر قرآن، اخلاق، فلسفه زیارت و سیره رضوی، هر روز در دو نوبت صبح و عصر برای کاروان زائران غیر ایرانی تدوین شده است که بسیار مورد استقبال و رضایت زائران قرار می‌گیرد. علاوه بر کلاس‌های مذکور، ضمن زیارت مضجع شریف، برنامه‌هایی شامل حرم‌شناسی، حرم‌گردی و بازدید از موزه نیز تدارک دیده شده است.

انتهای پیام
captcha